Sondremj Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Har en Western Digital My Book World Edition II 1TB NAS og Windows Vista. Står at MioNet clienten ikke støtter vista. Noen som vet hvordan jeg kan få den til å virke? Lenke til kommentar
Sondremj Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Ingen som vet?? Er snart fri for lagringsplass Lenke til kommentar
Mr-Nice Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ingen som vet?? Er snart fri for lagringsplass 9383157[/snapback] Står litt om dette i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...st=0&p=9129506& Jeg har mybook world som jeg bruker i Vista 64 bit. Hvordan man får til dette kan du lese om i tråden over. Er litt misfornøyd med overføringshastigheten. Det går å streame avi, flac og mp3. Men om man hopper litt rundt i sangene så blir det ofte en tre-fem sekunders lag. Sliter litt med å få full tilgang til disken, går fint å kopiere over filer, men om jeg ska flytte noe rundt på disken får jeg ofte meldingen "ikke tillatelse" Dette vil løse seg med vista driveren. Har sent mail til Mionet for å spørre når vista driverne kommer men har ikke fått svar. Dette er to uker siden. Fra WD fikk jeg kjapt svar, men de svarte bare at de ikke viste hva Mionet drev med og når de ville lansere drivere. Dårlig kommuniksjon syns nå jeg. Lenke til kommentar
Sondremj Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Takk Mr-Nice Vet du om jeg kan få den til å virke i Vista 32 bit pr i dag? Lenke til kommentar
Mr-Nice Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det går det ja. Følg bruksanvisningen her: Samba instillinger fra WD Jeg har gjort dette og det virker. Bortsett fra fytting av filer fra mappe til mappe inne på disken. Når jeg prøver å flytte får jeg opp meldingen: Du må ha tillatelse for å utføre denne operasjonen. Irriterende men har ikke funnet noe løsning på det ennå. Får heller ikke gjort noe med tilgangsinstillingene i win, de bare resetter seg og nekter å gi meg tilgang. Noen som har noe løsning på dette og faktisk får full tilgang til en my book world? Lenke til kommentar
Sondremj Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Kommer du inn på den linken? Kommer bare: Operation Failed Illegal parameter Lenke til kommentar
Mr-Nice Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Kommer du inn på den linken? Kommer bare: Operation Failed Illegal parameter 9396246[/snapback] wups. kom inn i går men går ikke nå. skal finne en ny link i løpet av helgen hvis jeg får tid. ellers har du jo altids google Lenke til kommentar
Mr-Nice Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Can you use a WD Mybook World without Mionet? Sjekk denne tråden for Betaen av vista programvaren Endret 7. september 2007 av Mr-Nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå