WinD Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg har for tiden www.iplink.no som telefonleverandør pga. det var billig å ringe utland med de.. Men her er dealen, jeg får aldri til å ringe til utland. Det er til tsjekka jeg skal ringe, men kommer uhyre sjeldent gjennom. Har kommet igjennom noen få ganger, da snakker vi 1/15 kanskje, og da faller det ut etter et par min. Så det jeg igrunn lurer på om dette er pga telefon leverandør, canal-digital (isp) eller annen aktivitet på linja som fører til kræsj? Det funker innenlands btw. På forhånd takk. - wind Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Fungerer det innenlands så er det nok ikke noe galt med linje eller utstyr hos deg. Er vel heller IPlink som sliter eller for og holde prisen nede så har de valgt ustabile leverandører i utlandet. Lenke til kommentar
Errorhead Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ringer du fasttelefon? Da ringer du gratis med VoipBuster. Men man må da bruke pc... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Men man må da bruke pc... 9402707[/snapback] Jeg har tilsvarende med vanlig telefon her. Behøver bare et iptelefoniadapter. Eneste store ulempe er at man ikke får eget nummer i Norge. Oppsettet mitt: sip.voipstunt.com stun.voipbuster.com Proxy sip.voipstunt.com Dial plan: 0047 Stun enable yes Stun server stun.voipbuster.com Lenke til kommentar
Lindenberg Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har for tiden www.iplink.no som telefonleverandør pga. det var billig å ringe utland med de.. Men her er dealen, jeg får aldri til å ringe til utland. Det er til tsjekka jeg skal ringe, men kommer uhyre sjeldent gjennom. Har kommet igjennom noen få ganger, da snakker vi 1/15 kanskje, og da faller det ut etter et par min. Så det jeg igrunn lurer på om dette er pga telefon leverandør, canal-digital (isp) eller annen aktivitet på linja som fører til kræsj? Det funker innenlands btw. På forhånd takk. - wind 9377766[/snapback] Hei! Vi har flere ulike leverandører på vår utenlandstrafikk, og kan veksle mellom disse. Send oss bare et eksempel på nummer du har problemer med å komme frem til, så ser vi på alternative leverandører av trafikken. Meldingen kan du sende til [email protected] Mvh Tor-Øyvind Lindenberg IPLink AS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå