Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ip-telefon problem - ringe utenlands

Anbefalte innlegg

Jeg har for tiden www.iplink.no som telefonleverandør pga. det var billig å ringe utland med de.. Men her er dealen, jeg får aldri til å ringe til utland. Det er til tsjekka jeg skal ringe, men kommer uhyre sjeldent gjennom. Har kommet igjennom noen få ganger, da snakker vi 1/15 kanskje, og da faller det ut etter et par min.

Så det jeg igrunn lurer på om dette er pga telefon leverandør, canal-digital (isp) eller annen aktivitet på linja som fører til kræsj?

Det funker innenlands btw.

På forhånd takk. - wind

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har for tiden www.iplink.no som telefonleverandør pga. det var billig å ringe utland med de.. Men her er dealen, jeg får aldri til å ringe til utland. Det er til tsjekka jeg skal ringe, men kommer uhyre sjeldent gjennom. Har kommet igjennom noen få ganger, da snakker vi 1/15 kanskje, og da faller det ut etter et par min.

Så det jeg igrunn lurer på om dette er pga telefon leverandør, canal-digital (isp) eller annen aktivitet på linja som fører til kræsj?

Det funker innenlands btw.

På forhånd takk. - wind

9377766[/snapback]

Hei!

Vi har flere ulike leverandører på vår utenlandstrafikk, og kan veksle mellom disse.

Send oss bare et eksempel på nummer du har problemer med å komme frem til,

så ser vi på alternative leverandører av trafikken.

Meldingen kan du sende til [email protected]

Mvh

Tor-Øyvind Lindenberg

IPLink AS :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...