head_hunter Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg har sett litt på bildene her på gamer.no og jeg har funne en ting jeg lurer på: Hvis du ser på bildene har de forskjellige hjelmer MEN det var jo mye rare bilder om Halo 2 som foreksempel ATV som kommer i halo 3 og IKKE i halo 2 men disse bildene er jo ikke moddet eller er de? Det hadde ikke hvert bra viss gamer hadde bilder som har hvert modifisert. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Her er bildet Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er det bare meg som virkelig ikke skjønner hva trådstarter prater om? Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Er det bare meg som virkelig ikke skjønner hva trådstarter prater om? 9377921[/snapback] Tror han vil vite om bildet er edita med photoshop eller noe sånt. og om man kan customize hjelmene.... han nevner også at ATV skal være annerledes enn i halo 2....eller noe sånt.... har jeg rett? EDIT: Etter en nærmere sjikk på hjelmene, ser det ut som de har blitt edita med photoshop... så jeg tror ikke at du kan customize hjelmene... Men jeg kan ta 100% feil også Endret 28. august 2007 av TronDoZY Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Man kan bytte hvilken hjem man skal bruke i MP. Oi, ja det var vanskelig å resonere seg frem til. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Man kan bytte hvilken hjem man skal bruke i MP. Oi, ja det var vanskelig å resonere seg frem til. 9378099[/snapback] Jeg holder en vennlig tone. Oi, ja det var vanskelig å gjøre. Men jo, du har tre rustninger til din Spartan i multiplayer delen av Halo 3. Elites har også dette. Så da vet du at bildet ikke er photoshoppet. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Det jeg lurer på er om bildet er sånn det er eller om det er et modda bilde ? Det med ATVen er bare at før halo 2 kom leste jeg mange stedet at det skulle komme ATV i halo 2 men det var bare rykter....... Edit:Her et bilde får de som ikke ser hva jeg mener Endret 28. august 2007 av head_hunter Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det jeg lurer på er om bildet er sånn det er eller om det er et modda bilde ?Det med ATVen er bare at før halo 2 kom leste jeg mange stedet at det skulle komme ATV i halo 2 men det var bare rykter....... 9378559[/snapback] Jeg nekter å tro at Gamer.no modifiserer bildene sine. Det kan derimot hende at Bungie har laget noen konsept-bilder av ATV'er o.l.. Dette gjorde de til 2'ern. De laget konsept-bilder av en ATV, men valgte å ikke legge den til i spillet. Lenke til kommentar
Waaghals Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det jeg lurer på er om bildet er sånn det er eller om det er et modda bilde ?Det med ATVen er bare at før halo 2 kom leste jeg mange stedet at det skulle komme ATV i halo 2 men det var bare rykter....... 9378559[/snapback] ATV'en endte aldri opp i Halo 2 selv om den ble vist fram i diverse techdemoer. I Halo3 er den imidlertid med. Du kan endre utseende på spilleren din i multiplayer. ytterligere kostymer bli låst opp ettersom du kommer deg videre i spillet. så ja, det bildet er i høyeste grad ekte. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Det jeg lurer på er om bildet er sånn det er eller om det er et modda bilde ?Det med ATVen er bare at før halo 2 kom leste jeg mange stedet at det skulle komme ATV i halo 2 men det var bare rykter....... 9378559[/snapback] ATV'en endte aldri opp i Halo 2 selv om den ble vist fram i diverse techdemoer. I Halo3 er den imidlertid med. Du kan endre utseende på spilleren din i multiplayer. ytterligere kostymer bli låst opp ettersom du kommer deg videre i spillet. så ja, det bildet er i høyeste grad ekte. 9378644[/snapback] Endelig et bra svar takk Waaghals Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hvordan du trodde bildene var moddet er for meg et mysterium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå