gmes Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei Jeg kjører vista home. og hadde 2 gb ram på den. da hadde vista gjedd en karakter 5.2 på ram. men så kjøpte eg 1 gb ram tell av samme merke og alt. men da fikk eg bare 4.5 poeng.. ? Hvorfor det..? må eg ha par ? att eg må kjøpe en ram tell?? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Kanskje det er fordi RAMen ikke lenger gar pa dual channel nar du har 3 brikker. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 så eg må/bør kjøpe en til?? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hvis du bare bryr deg om vista ratingen så må/bør du kjøpe en til.. Ellers merker man liten forskjell fra single channel og dual channel. Det er ikke merkbart under vanlig bruk. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Okei så man merker det ikke... hmm.. er ikke inne på dette så ønsker all hjelp liksom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå