siDDis Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Eg har ein memory stick av typen SD som eg bruker i bilen til musikk. Den er 2GB stor og eg opplevde å få tilbakemeldinger at den var full når eg prøvde å kopiere mp3er til den når den var oppi 700MB. Derfor tenkte eg å formatere disken og då fekk eg utnytta plassen. Men nå fungerer ikkje den i bilen lenger. Men den fungerer fint i Windows og Linux heilt ellers, har prøvd både fat16 og fat32 utan resultat. Kva kan ha skjedd? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Fant ein lausning, ein må bruke eiget program for å formatere memory sticks. Windows følger ikkje ein skikkeleg standard! Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Windows følger ikkje ein skikkeleg standard! 9380189[/snapback] og ?? skikkeleg standard hindrer deg å dele løsningen med de andre da? Brukte du HPusbformatter.exe eller? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Det finnes veldig mange som gjer det, eg brukte denne http://panasonic.jp/support/global/cs/sd/d..._formatter.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå