Fphonex Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei... jeg skal koble min data til tv'en med en Home Theatre Connection Manager, som man kobler i s-video også in i scarten på tv'en... men lurer på, hvordan får jeg dataen min til og sende ut signaler gjennom s-video porten? mvh fphonex Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 du koblar den til og startar maskina på nytt. då skal den iallefall i teorien få bilde automatisk. du kan deretter gå til egenskaper på skjermen og endre innstillingar der du stiller oppløysing på skjermen. viss du har ein vanleg bilderørs-TV vil du ikkje få bilde som er brukandes til anna enn bilde og film Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 okey takker=) Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kan ikke anbefale S-Video. Det blir ganske dårlig bilde med det i forhold til den kabelen man bruker når man kobler pcen til projektorer (husker ikke hva den heter). Da blir bildet skrapt. Anbefales hvis du skal bruke pcen som mediacenter eller for å gå inn på nettet. Hvis du bare skal se film funker S-Video helt fint. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du må stille inn på grafikk kortet: Dual screen etc, eller TVen som primary screen... Brukte vel 2-3 timer på å få det optimalt, du må finne ut hvilken oppløsning tven din har osv, skal du kjøre DUAL må du bruke samme oppløsning på begge skjermene. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kva er mulige feilkilder viss bildet blir svart/kvitt på tv'en?? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) bilderørstv du ha sant? s-video eller composite signaloverføring? composite e den gule, s-video e den svarte me 4 metallpinna og en plastdings... d kan vere driverane eller for eksempel overgangen til scart eller innstillinga sånn at du får NTSC-signal ut fra dataen. og då er det ikkje sikkert PAL-tven din klarer å dekode signalet rett. Endret 18. oktober 2007 av Semikolon Lenke til kommentar
thamule Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Problemet med mangel på fargar ved bruk overgangen blei fiksa med ein overgangskabel fra s-video til kompositt: Overgangen: Overgangskabelen: Å bruke ein slik scartovergang aleine er altså ikkje nok til å få fargar. Ivertfall ikkje på mitt gamle fjernsyn. Trengde ein overgang frå s-video til kompositt i tillegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå