Gå til innhold

Admin på skolepc.


ebukv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo!

Går på Vg1 Elektro  i Hordaland.

Vet pc'en vi får er Admin sperret og at vi ikke kan laste ned og instalere prog.

 

Noen som vet hvooordan jeg kan få instalert Msn, i-TUnes og Frostwire?

Kan jeg boote prog. fra en minne-penn?

 

Trenger hjelp!

9377640[/snapback]

 

Åh, synd du ikke går på skolen hvor jeg jobber. Jeg håper en av lærerene dine leser dette ;)

Lenke til kommentar
Hallo!

Går på Vg1 Elektro  i Hordaland.

Vet pc'en vi får er Admin sperret og at vi ikke kan laste ned og instalere prog.

 

Noen som vet hvooordan jeg kan få instalert Msn, i-TUnes og Frostwire?

Kan jeg boote prog. fra en minne-penn?

 

Trenger hjelp!

9377640[/snapback]

 

Åh, synd du ikke går på skolen hvor jeg jobber. Jeg håper en av lærerene dine leser dette ;)

9377712[/snapback]

 

Hvorfor er det så gale at han vil være admin på sin egen skolePC? (som er på utlån av skolen tydeligvis) Den skal jo uansett følge han i et år eller to.

Lenke til kommentar

sjekk ut, www.logmein.com også kan du styre hjemme pcn din fra internett browseren på laptopen.

 

ikke noen god løsning men du får da brukt msn og p2p programmer.

 

Logmein free (logmein pro har dette) har vel ikke innebygd en funksjon for å kopiere filer fra hjemme pcn og direkte over på din laptot men det går vel å sende til seg selv på mail eller noe... Litt kronglete men..

 

Boutnyhunter

Lenke til kommentar
Hallo!

Går på Vg1 Elektro  i Hordaland.

Vet pc'en vi får er Admin sperret og at vi ikke kan laste ned og instalere prog.

 

Noen som vet hvooordan jeg kan få instalert Msn, i-TUnes og Frostwire?

Kan jeg boote prog. fra en minne-penn?

 

Trenger hjelp!

9377640[/snapback]

Skole-PCer har ofte låst BIOS så booting fra andre medier enn HDD kan bli vanskelig (men det kan jo hende du er heldig).

 

Anbefaler egentlig ikke å prøve noe slikt fordi sjansen for å bli tatt er praktisk talt veldig stor.

Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å bruke sin egen pc som skolepc? Må man låne pc fra skolen?

Med 16000 utbetalt første måned (dersom man søker om fullt stipend og lån) så burde det vel tross alt være mulighet for å sette av et par tusen til en egen pc.

Jeg hadde ihvertfall blitt gal om jeg ikke fikk admin rettigheter på pc'n jeg bruker.

 

Skole-PCer har ofte låst BIOS så booting fra andre medier enn HDD kan bli vanskelig (men det kan jo hende du er heldig).

 

Anbefaler egentlig ikke å prøve noe slikt fordi sjansen for å bli tatt er praktisk talt veldig stor.

 

Ekstern HDD?

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...