TST Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Spilleventyr basert på boka og filmen. Se videoen Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Å herregud dette virker helt forferdelig... Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det er en av de beste bøkene jeg har lest, men jeg tror ikke spillet blir det... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det er en av de beste bøkene jeg har lest, men jeg tror ikke spillet blir det... 9661704[/snapback] Enig.. Off.. Dette var ein boktriologi eg virkelig ikkje ville sku bli "generalisert" av spel og film =/ Lenke til kommentar
MaggiJR Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 WOW grafikken er helt syk!! Er dette 4.genrasjons eller noe??!?? Dette må jeg ha! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Herregud... at de ikke skjønner at de faktisk må jobbe med det for å få det til å bli bra er for meg uforståelig. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Å herregud dette virker helt forferdelig... Hvordan da? Jeg synes man så veldig lite fra spillet i denne traileren. Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Å herregud dette virker helt forferdelig... Hvordan da? Jeg synes man så veldig lite fra spillet i denne traileren. Sant, men når man velger å nesten kun vise filmklipp i en spilltrailer, og det lille vi får se av spillet er crappy animasjoner, crappy grafikk og et liksom-dramatisk klipp fra mellomsekvensene i spillet.. er det grunn til skepsis... OG at det faktisk er laget til absolutt alle konsoller som finnes. Dette virker som nok et forsøk på å tjene penger og pumpe et varemerke for alt det er verdt. Og det er ganske forferdelig. Derfor - Å herregud dette virker helt forferdelig... Beklager at jeg ikke utdypte det først! Endret 15. november 2007 av nils_wie Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Skyt meg nå! Hvordan kan de gjøre noe slikt mot disse bøkene! Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jesus, dette er elendig.. men det er jo alle lisens-spill, så.. what else is new. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg