Rsp Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 vurderer og kjøpe meg en softbox, da jeg komm over denne : http://cgi.ebay.com/Soft-Flash-Diffuser-So...1QQcmdZViewItem Finner ikke størrelsen på den der, men det er vel bare og maile selger. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Den er nok one size fits all, tenker jeg. Det er i alle fall min 20 år gamle variant. Min er ganske lik, men den er rund (og sikkert et annet merke). Den brukte jeg i en del sammenhenger der direkte blitz var forbudt (noe som var vanlig på konserter på åttitallet). jeg synes min fungerer helt fint, så det gjør sikkert denne også. Det er et veldig kjekt konsept, siden den får plass i en bukselomme (uten nøkkelknippe eller kniver) når den ikke er blåst opp, og blåses opp lettere enn en gjennomsnitts ballong. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 http://cgi.ebay.com/LUMIQUEST-MINI-SOFTBOX...VQQcmdZViewItem Kan forøvrig anbefale denne... (bildet litt ned på siden) Lenke til kommentar
goffen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Finner ikke størrelsen på den der, men det er vel bare og maile selger. Har en slik en . Den er ca 20 cm bred. Er imidlertid ikke imponert over graden av "softing". Den sammenleggbare i linken til han andre karen her er sannsynligvis bedre. Goffen Lenke til kommentar
Rsp Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Ok, takker for svar. Den ble bestilt i går ettermiddag. Vart ca. 86 kr, så det er ikke noe stort tap For heller prøve Lumiquest sin vist jeg ikke blir fornøyd Lenke til kommentar
eb81 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Sigarettpapir er enda billigere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå