pleiadene Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg har en sony ericsoon k610i som er låst til telenor,har kjøpt den i desember 2006,denne har jeg vert i kontakt med telenor om for å få åpnet,første gang for ca 3 uker siden,fikk da tisendt kode,men denn fungerte ikke på mobilen,da sa de at en annen kode måtte bestilles hos delta service og at det skulle gå et par dager max før jeg fikk koden,men slik gikk det ikke,deretter har jeg kontaktet dem 4-6 ganger med samme løfte at jeg skulle få koden i løpet av morradagen for å låse opp telefonen,de skylder på at koden skal komme fra delta service.jeg får samme spørsmål hver gang om epost adressen min og mobilnummeret,selv¨om jeg har oppgitt det riktig hver gang så ser det ut til at de har rotet det til hver gang,sist var det blitt ett bindestrek hvor det ikke skulle være,denne gang var det blitt ett understrek på samme plass,hva er det de driver med?? Jeg spurte om jeg var nødt til å gå så langt at jeg måtte kontakte forbrukerrådet eller tv 2 hjelper deg,da sa hun at det måtte jeg bare gjøre! snakk om service,istedenfor å rette opp så er de bare frekk,jeg har mistet tålmodigheten,jeg skulle ha låst opp telefonen for flere uker siden,siden telefonen skulle brukes i et annet land,med annet simkort!skal det virkelig ta så lang tid å få tilsendt en kode,eller være så vanskelig? Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Dette har allerede vært oppe hos Forbrukerinspektørene hvor de lovte bot og bedring. Dette er knappe to år siden. Nesten skremmende om det ikke har blitt tak i. Positivt er det om de har sluttet å henvise sine forespørsler videre til andre supportkanaler, noe de ofte gjorde tidligere. Ikke mye koselig å motta samtaler fra allerede frustrerte kunder som har blitt henvist til deg fordi de på kundeservice hos Telenor ikke kan jobben sin. Til deres forsvar var det opplæringen deres det skortet på, så den enkelte kundekonsulent er i mange tilfeller uskyldig. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Og du har fulgt bruksanvisningen nøye? Det er mange som tukler det til på noen telefoner... Isåfall kan du jo prøve å gå inn på telenormobil.no og hente den ut der. Lenke til kommentar
georgios Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 vet det har vært problemer med å lås opp SE k610i jmf Netcoms hjemmeside: "NB! Viktig melding til eiere av SonyEricsson K610i og K800i! Noen telefoner av typen SonyEricsson K610i og K800i må inn til service for å låses opp. Det er svært viktig at du sjekker telefonens software FØR du taster inn låsekode! Slik sjekker du hvilken software telefonen din har: Slå på telefonen med ditt gamle SIM-kort og tast PIN-koden Gå inn i Menyen og velg Innstillinger Velg Oppdater tjeneste Velg så Programversjon Se under CXC. Dersom telefonen har versjon R1ED001 kan telefonen låses opp med den vanlige låsekoden. Dersom verjonen er lavere, eks R1CB001, må telefonenleveres inn til service for å låses opp. " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå