Deadringer Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei! Jeg har havnet i et relativt nostalgisk humør i det siste, og har lett etter de gamle diskettene med Duke Nukem(eneren) og Duke Nukem 3d. Jeg fant begge, men kom på at det hadde eid så ufattelig å ha disse klassikerne originalt! Men jeg har ikke anelse hvor det er mulig å få fatt på disse. Duke Nukem er såvidt jeg vet kun utgitt på diskett, men Duke Nukem 3d er på cd. Helst nytt, ikke brukt. Vanskelig å finne? Derfor jeg trenger hjelp fra pro's! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Apros gamle skatter, det har kommet mye nice old stasj ut på steam, til en veldig grei peng. Kjøpt total pakkene. Endret 28. august 2007 av guttorm Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) prøvd skapernes hjemmeside? www.3drealms.com Mener å huske det er en "Shop" der, med alle produktene de noensinne har laget. Alt leveres på CDer eller downloads tror jeg. Var først senere i oppveksten min jeg forsto hvor mange 3Drealms spill jeg hadde spilt, når jeg fant frem på nettet. Genialt selskap! Endret 28. august 2007 av Atomics Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Mye mulig det er downloads. Saken er at jeg vil ha de fysisk i originalform. Me jeg skal se. Enig, 3Drealms er fantastisk! edit: Fantastisk! De selger Duke Nukem 1 og 2 på floppys og Duke Nukem 3d på cd. Disse må jeg kjøpe. Endret 28. august 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg har noe ikke du har Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Så 2 eksemplarer av Duke Nukem 3D i Skien idag, i en brukt butikk der. Det var ikke første utgave men nr2 i papp eske. En av dem var faktisk uåpnet tror jeg...kosta 250kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå