gobliins Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er det ingen her inne som har prøvd å få HTC Touch til å virke med VOIP?? Eller Phonzo f.eks. Ville tro at det det er mange som er interresert i å få den til å virke som hjemmetelefon også, men ser ikke så mye skrevet om akkurat det her i denne tråden. Hadde vært fint å fått litt hjelp hvis det er noen som har fått dette til å virke. ... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ta en titt på Fring, www.fring.com. Det kan installeres på WM5/6 og gir deg mulighet til å benytte f.eks. Phonzo. I tillegg til SIP (som Phonzo benytter) kan programmet koble seg til Skype, MSN, Google Talk, og ICQ. -snubbel Lenke til kommentar
gobliins Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Ta en titt på Fring, www.fring.com. Det kan installeres på WM5/6 og gir deg mulighet til å benytte f.eks. Phonzo. I tillegg til SIP (som Phonzo benytter) kan programmet koble seg til Skype, MSN, Google Talk, og ICQ. -snubbel 9377408[/snapback] Har innstallert Fring, men har ikke fått til å ringe med det ennå..Og sliter også men ekstern lyd, ønsker å intern lyd....finnes vel en løsning på dette også?? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jo'a, hvis du setter innstillingene riktig så får du til å ringe. Det skal også la seg gjøre å få lyden intern, jeg bruker stort sett BT headset... -snubbel Lenke til kommentar
gobliins Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Jo'a, hvis du setter innstillingene riktig så får du til å ringe. Det skal også la seg gjøre å få lyden intern, jeg bruker stort sett BT headset... -snubbel 9379238[/snapback] Bruker du noe spesielt program for å rute lyden over til BT headset? Hvordan slår en nummeret da? 0047.......?? Innstillingene riktig?? Tror jeg har vært innom det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå