AdiBajas Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Noen som vet hvor my støy (i db) som kommer fra disse komponentene: - Viften som følger med p4 2.4 prosessoren - Radeon 9700 pro viften - Chieftech 360w psu bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... og jeg vet ikke hvor den kommer fra :x Prøvde å nappe ut pluggen til radeon kortet men da gikk speakeren på hovekortet bananas. Fikk litt hjertebank av hele greiene, så før jeg kobler ut flere ting tenkte jeg å spørre her om det var noen som visste det... Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 cpu vifta produserer ca 30 db (produsenten ville altså oppgitt 20) chieftec tingen for du sjekke opp hos forhandleren og radeon kortet kommer jo helt ann på hvilket merke du har Lenke til kommentar
AdiBajas Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Radeon kortet er av merket Connect 3d (build by ATI ?) Ett av de tidligere kortene her i landet tror jeg... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Cpu 28db, strømforsyning 12db Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå