Gå til innhold

Hvor Kjøpe Lumines for psp?

N1ko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe Lumines for psp , eller noen internett sider som mest sansynelig har det?

9377028[/snapback]

Har spillett, men vil ikke selge det.. :p

Uansett, PSP-spill er sonefri, så det blir ingen problem å kjøpe det fra utlandet, bare pass på at du kan kjøpe det fra en butikk som selger det for under 200 NOK, så slipper du toll..

Her ser det ut til at dem har det:

http://www.dvdnordic.net/index.php?main_pa...products_id=632

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Har spillett, men vil ikke selge det.. :p

Uansett, PSP-spill er sonefri, så det blir ingen problem å kjøpe det fra utlandet, bare pass på at du kan kjøpe det fra en butikk som selger det for under 200 NOK, så slipper du toll..

Her ser det ut til at dem har det:

http://www.dvdnordic.net/index.php?main_pa...products_id=632

9378430[/snapback]

399 kr er jo litt drøyt å gi for det spillet.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Nei, selv har jeg hatt god suksess med www.videogameplus.ca, og amazon.co.uk, er også fin plass å handle..

Pleier å bli litt billigere enn fra Norsk netthandel.

Men det hender at du må betale toll (slipper som oftest unna toll fra vg+, på amazon.co.uk pleier jeg å velge 'gift' og fjerne prisene, på gaver økes tollgrensen til 1000kr i forhold til 200 som ikke er vanlig på ikke-gaver).

I enkelte tilfeller kommer mva. i tillegg men da pleier de å trekke ifra utenlandsk moms, så prisen pleier å gå opp i opp.

Lenke til kommentar
Nei, selv har jeg hatt god suksess med www.videogameplus.ca, og amazon.co.uk, er også fin plass å handle..

Pleier å bli litt billigere enn fra Norsk netthandel.

Men det hender at du må betale toll (slipper som oftest unna toll fra vg+, på amazon.co.uk pleier jeg å velge 'gift' og fjerne prisene, på gaver økes tollgrensen til 1000kr i forhold til 200 som ikke er vanlig på ikke-gaver).

I enkelte tilfeller kommer mva. i tillegg men da pleier de å trekke ifra utenlandsk moms, så prisen pleier å gå opp i opp.

9392992[/snapback]

Så vis jeg kjøper noe for under 200kr så slipper jeg toll?

Lenke til kommentar

Men prisen på Lumines ligger uansett på rundt 150kr så kommer det porto og vekslingsgebyr i tilleg så da blir det ca 250kr . For den prisen burde det jo gå ann å kjøpe det i norge. Og vis spillet ikke funker , og jeg har kjøpt det fra utlandet, så er dte ikke mye å gjøre.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte mitt lumines på spaceworld i sandvika for 99 kroner, hvis du skal kjøpe spillet bare får å spille det er du rar, skal du kjøpe det for å nedgradere pspèn din anbefaler jeg det. :thumbup:

9454035[/snapback]

har ikke spillt det noe;) det er driit kjedelig:P har bare nedgradert psp'en

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...