knut-eirik Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei. Som overskriften sier, er det noen som vet av noen gode fiske plasser i stjørdal og trondheims området? Jeg vet jo av noen men ikke alle. Selv fisker jeg på sonvatna, frosttjønna, stortyld vannet og rennen. Klart størst fisk får man vel på sonvatna. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Har hytte ved sonvatnet, skal dit en tur om noen uker.. Gleder meg til å få no skikkelig fisk igjen.. Sorry for OT Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 http://tofa.org/ En liten oversikt.. du finner også en nedlastbar pdf-fil med info etc på siden Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Har hytte ved sonvatnet, skal dit en tur om noen uker.. Gleder meg til å få no skikkelig fisk igjen.. Sorry for OT 9552205[/snapback] Ahh, sonvatna er gull å fike på, spess på høyre siden der det ikke er så grunnt. Sist jeg var der så blåste det norda vind og fikk bare et par napp men nada fisk. Heldig du som har hytte der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå