Den store P Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Noen som har tatt den i det siste? Jeg tenkte jeg skulle opp på torsdag og ta den, men jeg vil gjerne vite litt hva som blir spurt om, kanskje noen tips osv, så vis dere har noe fornuftig å si om Teproeprøven til MC, så si det her Takker for alle svar, P Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 er jo forskjellig hva du blir spurt om, bare skum gjennom boka så har du vert innom det meste.. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Så i og med at jeg har tatt bil teorien og har hatt bil lappen i 2 år og kan skilter og hvordan man skal oppføre seg i trafikken, så bør det gå ganske greit å ta Mc teorien? Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Man glemmer mye på to år. Jeg leste gjennom bil-teorien også, og det angrer jeg ikke på. Tok den i slutten av juni. Forøvrig var den betraktelig lettere enn "prøve-eksamene" som man får på kjøreskolen, i mitt tilfelle i hvertfall. Endret 28. august 2007 av Edorph Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Man glemmer mye på to år. Jeg leste gjennom bil-teorien også, og det angrer jeg ikke på. Tok den i slutten av juni. Forøvrig var den betraktelig lettere enn "prøve-eksamene" som man får på kjøreskolen, i mitt tilfelle i hvertfall. 9378533[/snapback] Det vil jeg påstå er opp til hver enkelt. Jeg tok bilteorien to år etter at jeg tok mopedlappen, og jeg fikk to feil. Da hadde jeg skumlest halve bilteoriboka.. Nå har jeg ikke tatt mc-teorien, men noe er jo mer rettet til deg som mc-fører. Og det er bedre å lese en gang for mye enn en gang for lite. Mitt råd er ihvertfall å ta en kikk på teorien. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Ja, selvfølgelig, planen var jo å lese litt, men jeg lurte bare på om jeg skulle sette av en time pr dag, 2-3 dager fram over eller om jeg måtte lese gjennom hele boka, ta notater og virkelig pugge, det er vel opp til en vær, men tror jeg skal klare det vis jeg leser en time ca, pr dag.. Tenkte jeg skulle ta teorien til tirsdag neste uke, da kan jeg nemlig få lappen i år! Endret 29. august 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå