Lovinda Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hvet ikke hvor jeg skal legge inn dette emnet men... Imorgen er en VELDIG viktig dag, vi skal få karakter i gym ettersom hvor fort vi løper rundt en park ( 1, 9 km) ... Men neida, er kjempeforskjølet! Hvet ikke hva jeg skal gjøre! Har du noen tips ? Lenke til kommentar
lupah Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hvet ikke hvor jeg skal legge inn dette emnet men... Imorgen er en VELDIG viktig dag, vi skal få karakter i gym ettersom hvor fort vi løper rundt en park ( 1, 9 km) ... Men neida, er kjempeforskjølet! Hvet ikke hva jeg skal gjøre! Har du noen tips ? 9376724[/snapback] Ta 3-4 tabletter med c-vitaminer og ta også hvitløkskapsler. Prøv Avant Garden og se om det hjelper, fåes på sunkost. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Selv om du har fått svar kan jeg minne på at rett plass ville vært i helse kategorien. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Imorgen er en VELDIG viktig dag, vi skal få karakter i gym ettersom hvor fort vi løper rundt en park ( 1, 9 km) ... Men neida, er kjempeforskjølet! Hvet ikke hva jeg skal gjøre! Har du noen tips ? 9376724[/snapback] Jeg har et dritbra tips: Spørre læreren om du kan ta testen om 2 uker ! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Imorgen er en VELDIG viktig dag, vi skal få karakter i gym ettersom hvor fort vi løper rundt en park ( 1, 9 km) ... Men neida, er kjempeforskjølet! Hvet ikke hva jeg skal gjøre! Har du noen tips ? 9376724[/snapback] Jeg har et dritbra tips: Spørre læreren om du kan ta testen om 2 uker ! 9383736[/snapback] Det er i grunnen det beste... Alle kan bli syke, det forstår nok læreren din og Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Og det med c-vitamin er en myte som hjelper kun om man ikke vet det er en myte. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 C-vitaminer hjelper ikke direkte på forkjølelsen, men de kan hjelpe kroppen til å takle en del omstendeligheter (stress f.eks.) som kan virke som om de gjør forkjølelsen verre Ellers er søvn det beste tipset mot sykdom generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå