lupah Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Kan ikke finne noen poster om Ybs på forumet, men de har fått veldig bra kritikk i webshopguiden, og det forstår jeg! Fikk svar fra support i løpet av et par timer når jeg stilte et spørsmål angående specs på et produkt. Jeg kjøpte varen i går kveld og den ble sendt ut i dag klokka 14.00. Fantastisk! Har ikke erfart hvordan supporten er om noe skulle gå galt eller du vil returnere et produkt, men hva angår levering og svar på spørsmål er jeg kjempefornøyd! Håper inderlig pakken kommer fint fram og at det ikke er noen problemer nå da Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Prisene på YBS er jo rimelig syke såvidt jeg har sett F.eks nye G9 som kommer snart er rundt 300kr dyrere en de fleste andre sjappene Lenke til kommentar
lupah Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Prisene på YBS er jo rimelig syke såvidt jeg har sett F.eks nye G9 som kommer snart er rundt 300kr dyrere en de fleste andre sjappene 9376717[/snapback] ' I mitt tilfelle var laptopen jeg kjøpte 1400 kr billigere enn på Komplett.no, og det var den nest billigste av alle webshops i følge Webshopguiden Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Prisene på YBS er jo rimelig syke såvidt jeg har sett F.eks nye G9 som kommer snart er rundt 300kr dyrere en de fleste andre sjappene 9376717[/snapback] ' I mitt tilfelle var laptopen jeg kjøpte 1400 kr billigere enn på Komplett.no, og det var den nest billigste av alle webshops i følge Webshopguiden 9376934[/snapback] Sikkert bare flaks Lenke til kommentar
lupah Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Fikk nå også testet kundeservicen hos ybs.no når jeg benyttet meg av angrefristen. Helt ypperlig service! Raske svar, null problem å sende tilbake og få pengene inn på konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå