BrokenTomato Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Skal snart kjøpe meg ny CPU. Det blir en AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz Socket AM2 2MB, BOXED m/vifte. Spm er ganske enkelt, er den medfølgende viften god nok? Hvordan er den mtp. støy? -Jørgen Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Mine erfaringer med medfølgende vifteløsninger er at de funker helt greit. Spørsmålet blir da om du skal overklokke. I tillegg så er det gjerne sånn at kjøleløsninger som selges separate (f.ex disse) er bedre både mht støy og kjøling. Jeg har ennå ikke vært borti det motsatte, altså at boxed løsninger er bedre. Men selv synes jeg boxed-løsningen er god nok da det som oftest er harddisken(e) som støyer, og viftestøyen drukner i denne. Endret 28. august 2007 av geir__hk Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Takk for greit svar. Da regner jeg med at jeg bruker boxed løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå