Etern1tyy Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 hei! har akkurat fått meg ny pc, med windows vista og Creative Soundblaster X-Fi, og saken er at den finner kun 2 av de 5 Creative høytalerene mine... noen som kan hjelpe? ville vært fint og btw, de funka helt fint på min gamle pc med windows xp og creative soundblaster audigy lydkortet , uten at høytalerene måtte installeres (tror ikke jeg fikk med cd heller).. har også prøvd å reinstallere lydkortet, uten virkning... takker for all hjelp Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 dobbelklikk på MS standard høyttaler icon nede i høyre hjørne (alternativt gå på kontrol panel -> lyd og lydenheter -> playback devices -> velg hva du vil sette det opp som. Husk: MS Vista styrer alt. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Du trenger ikke drivere til vanlige høyttalere, og det er vel bare på integrerte lydkort det er venlig at det "finner" høyttalerne, dvs. registrerer hvilke utganger som er i bruk. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hva er det du har testet med da? Lenke til kommentar
Etern1tyy Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 har fått dette til å virke nå, takket være fritz0r, så bare steng denne tråden eller hva, trenger ikke fler svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå