Gjest Guest Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hallo. Jeg har slitt med trang forhud og kukost, men nå har jeg blitt kvitt trange forhuden og kukosten. Jeg har vasket min grundig en stund, og greier å få forhuden ganske langt tilbake. Problemet mitt er at jeg ikke tør å ta den helt over hodet, siden jeg er redd for at den skal sitte fast å få spansk krage. Burde jeg være redd for dette eller skal jeg bare ta den over? Håper på raske svar : ) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Bruk glidemiddel og dra den frem og tilbake over hodet. Bruker du rikelig med glidemiddel skal det ikke være noe problem å få forhuden til å gli fremover igjen når du har dratt den av penishodet. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hva om jeg ikke har glidemiddel da? Kan jeg bruke noe annet enn det? Men burde jeg egentlig være redd for at den sitter fast? Har så lyst til å ta den over, men er redd for Spansk krage Håper på kjappe svar Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Om du ikke har glidemiddel, så kjøper du Ellers kan babyolje eller matolje brukes hvis du ikke har noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Så matolje går? Men trenger jeg å være redd Spansk Krage eller er det veldig sjelden man får det? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Er vel egentlig bare unger som får spansk krage, eneste jeg har hørt om. Ja, matolje går, men vask godt etterpå Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ok, men jeg skal ta forhuden helt over hodet? Sånn at jeg får den som de omskåra? Har aldri hatt hodet over så gleder meg, men får gjøre det imorgen. Skal kjøpe glidemiddel da. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Håper noen svarer kjapt på dette spørsmålet... Kan jeg bruke spytt som glidemiddel? Og jeg burde vel ikke være redd for at jeg får spansk krage, jeg skal bare slappe av ? Håper på kjapt svar, da jeg skal runke snart Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det er ingenting gale med spytt, men det kan bli litt grisete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå