Fatboy Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei. Finnst det torrentprogramvare som kan brukast på ntnu sitt nett uten at IT-folka oppdagar det? Eller vil alle slike program avsløre seg sjøl? Tenker ikkje på at dei oppdagar at noken makser linja til skulen eller noke slik, for det er ikkje planen. Ønsker ikkje å bli banna frå nettet her nemlig..... Lenke til kommentar
Beerian Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei. Finnst det torrentprogramvare som kan brukast på ntnu sitt nett uten at IT-folka oppdagar det? Eller vil alle slike program avsløre seg sjøl? Tenker ikkje på at dei oppdagar at noken makser linja til skulen eller noke slik, for det er ikkje planen. Ønsker ikkje å bli banna frå nettet her nemlig..... 9376118[/snapback] Tja , all trafikk blir helt sikkert overvåket.. spesielt torrent programmer der man ikke bare laster ned men også laster opp pakker samtidig. Hvis skolen har en regel om å ikke benytte slik programvare ( regner med at det er din egen pc du benytter ) så er det best å gjøre dette hjemme slik at du ikke bryter noen lover. Men det finnes også torrent programmer som er helt lovlige og ikke benyttes til nedlast av piratkopiert vare. Spørr om det er lov å bruke slike. Jeg anbefaler det å høre etter før du gjør noe slik , er så kjedelig å bli tatt for noe man ikke har lov til Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 jeg kan umulig se for meg at det å bruke torrent-programmer på deres nettverke er lov. derfor stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg