Gå til innhold

Nå har jeg bestemt meg for å gå ned i vekt!

Anbefalte innlegg

Jeg skal ned i vekt!

Fra i dag av er det slutt på alt som heter chips og brus (spiste dette hver dag inntil i dag)

Skal og begynne å gå tur i 1 time hver dag.

Hvor mye vil dette ha å si for min vektreduksjon?

Endret av voyager555
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal ned i vekt!

Fra i dag av er det slutt på alt som heter chips og brus (spiste dette hver dag inntil i dag)

9376034[/snapback]

Har en kompis som ved å kutte ut det usunne i kostholdet og gå tur ca. 1 time per dag, klarte å gå ned 30kg på 2 månder. Ble en drastisk forskjell for å si det slik. Han hadde vært ganske stor helt fra barndommen av. Så å gå tur en time hver dag kan gjøre deg ganske godt.

Lenke til kommentar
Jeg skal ned i vekt!

9376034[/snapback]

Har en kompis som ved å kutte ut det usunne i kostholdet og gå tur ca. 1 time per dag, klarte å gå ned 30kg på 2 månder. Ble en drastisk forskjell for å si det slik. Han hadde vært ganske stor helt fra barndommen av. Så å gå tur en time hver dag kan gjøre deg ganske godt.

9377886[/snapback]

Det betyr 3,75 kg i uka og betyr at han enten har hatt stort muskel svinn eller er sterkt dehydrert.

Dette vil jeg anse som et urealistisk mål og vil igrunn bare være til bry. Sikt på en halv kilo til en kilo i uka.

Det vesentlige er at det er en permanent endring. Kom deg på et trening studio, men for all del en time gange om dagen er uansett bra.

Lenke til kommentar

Husk at høyere fettprosenten og væskenivåene er , mer vil man miste pr uke og mye glykogen pga man tapper muskelen på kcal underskudd så det er uka etter dietten med normalt kosthold man ser det endelige resultat.

Som skrevet over vil du komme langt med å endre kostholdet ditt.

Litt mer protein (sansynligvis) Og sunnere mat uten overdrivelse av alle slags kosttilskudd .

Og trenign med vekter eller gåturer/bevegelse utover det normale vil gi resultater.

Et standard kcal nivå er ca 28 kalorier pr kg kroppsvekt på diett som en start

siden ca 33 kcal pr kg kroppsvekt er gjennomsnittlig vedlikeholdsnivå.

Spise litt mindre/ eller sunnere og litt mer aktivitet blir to faktorer som vil gi resultatet.

Endret av War
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...