Pysj Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Savner du kassetten? Nå kan du igjen høre på musikk på gamlemåten. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 bare støtte for win2k og xp? hørtes en smule skutt ut. gjetter meg til at det er programvaren som dem bruker til å legge filene på saken det er snakk om. spørsmålet er om dem gjør noen form for drm wrap, eller om en kan benytte "dra og slipp" metoden på andre os. nåja, tror jeg vet noen som hadde likt den der Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Kassett? Så søtt Sikkert et marked for denne også Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Så gøy! Litt kjip støtte for filformater (jeg savner FLAC og til dels OGG, men ikke noe annet) Men absolutt en morsom sak. Genialt at man kan bruke både kassettspillere og sette inn minnekort selv. Det gjør levetiden lengre siden nytt minnekort er langt billigere enn en ny spiller med innebygget minne. Hva er prisen? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 etter en smule graving på gizmodo: http://www.chinavasion.com/product_info.ph...398d2cfde66bc4/ 21$ og bruker mmc, så jeg vet ikke hvor future proof den er... Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er vel litt gammelt nytt det her. Mange år siden første gang jeg hørte om noe lignende: Kasett/MP3 spiller! Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Tror jeg har sett noe sånt for et par år siden, men er ikke helt sikker på hva den het. Helt nytt er dette her ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg