M`kululu Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Har en gammel drittpc som bare har en recovery cd med drivere o.l. Jeg har dog stor bruk for at denne fungerer. Denne cden gir også kun 98, for å få adslprogramvaren installert trengs det 98se. Finnes det noe som enkelt kan oppgradere 98 til 98se? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 hmmm, enkleste er vel kanskje å kjøpe en router da slipper du å installere adsl programvaren, du legger alt inn i routern og den fikser resten. (Går ut fra det er ppoe protokollen du mener) og en router uten trådløs koster vel kun noen hundrelapper i dag. Dette fungerte ihvertfall for meg for noen år siden, og var da faktisk billigere enn å kjøpe ny windows. Mulig du kan få tak i en 98SE lisens brukt, men hvorvidt det er lovlig eller mulig vet jeg ikke. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Hva er dette alt jeg legger inn i routeren? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Du legger inn brukernavn og passord, og setter maskinen til å gå på nett via LAN. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er vel en masse annet som ikke fungerer med 98 f.eks USB. Så legg inn 98SE. Du må desverre legge inn alt på nytt. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 faen. får ikke tilgang til drivere på den recovery cden. inkluderer nettverkskort. ond sirkel. kan eventuelt finne ut av hvilke nettverkskort det er snakk og og laste ned nevnte drivere pcen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå