Gå til innhold

Dato for Crysis-demo (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Terje22: Jeg har vel basicly samme oppsett som deg (bare 320 MB på skjermkortet), så ja; det blir spennende. :)

9376218[/snapback]

De har nok laget en spilldemo som INGEN kan spille med dagens maskinvare... No offence gutter, men hvor mange "min tiss er større en din tiss"-poster skal vi ha? :/

Lenke til kommentar
Terje22: Jeg har vel basicly samme oppsett som deg (bare 320 MB på skjermkortet), så ja; det blir spennende. :)

9376218[/snapback]

De har nok laget en spilldemo som INGEN kan spille med dagens maskinvare... No offence gutter, men hvor mange "min tiss er større en din tiss"-poster skal vi ha? :/

9376318[/snapback]

Er ikke sikkert de bevisst prøver å gjøre sin e-penis større, fullt mulig de bare er mindre smarte.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Gleder meg ass  :dribble:  Men hvordan er det egentlig? Dersom dataen min kjører demoen smooth, betyr det nødvendigvis at selve spillet vil kjøre bra på den?  :hmm:  Har ikke så veldig greie på det :blush:

9380239[/snapback]

Ja, vis du spiller demoen fint så spiller du selve spillet også fint. Har ingen tro på selve spillet kommer til å kreve mer en demoen...

Lenke til kommentar

Crysis blir neppe så tungdrevet som mange tror. Bare se på BioShock - det er lettdrevet. Med god kode kan de fleste med maskinvare som er to år gammel og yngre spille Crysis med høy kvalitet på god oppløsning. Men det skader selvfølgelig ikke å ha state of the art :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...