ati_xtx Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg kjøpte meg nylig en ny bærbar pc fra asus. Jeg fikk pc'en med vista home premium, da funka f.eks. battlefield 2 fint. Men da jeg oppdaterte til vista buisness forsvant alle spillene mine som for eksempel minesveiper. Men det store problemet er at jeg ikke får til å spille Battlefeild 2. Jeg måtte innstalere spillet på nytt, men når jeg prøver å opne spillet skjer det ingen ting. spillet starter litt så berre slår det seg av. Hva kan vere problemet? PC'en: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336010 HJELP!!! Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 hmmm, har vista selv, vi får ikke minesveiper og de basis spillene. Men, ta å prøv å reinstallere EN GANG TIL, det skal funke... Slett alle REG filene også. Lenke til kommentar
ati_xtx Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Har gjort det flere ganger allerede. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er det bare Battlefield 2 dette skjer med? og ikke de andre spillene (ekskludert minesveiper og kabal osv.) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Kan eg gå ut frå at sidan du spør her, så har du allereie scanna for adware, spyware og virus? Lenke til kommentar
ati_xtx Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Kan eg gå ut frå at sidan du spør her, så har du allereie scanna for adware, spyware og virus? 9378413[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
ati_xtx Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Er det bare Battlefield 2 dette skjer med? og ikke de andre spillene (ekskludert minesveiper og kabal osv.) 9378027[/snapback] Skjer også med cs og half-life. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå