Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Lommelegen.no - Profesjonell anonym legehjelp

Steina

Anbefalte innlegg

Er ikke så alt for lenge siden jeg oppdaget at lommelegen.no har en legetjeneste over nett, og lurer på hva man kan forvente av dette i forhold til å snakke med noen i virkeligheten.

Lommelegen.no - Spør Legen Her

Er det noen som har erfaring med denne tjenesten?

Hva kan man forvente av de prisene som står der?

Prisen står oppgitt til 195,- , mens psykiaterene tar 295,-

Når man benytter psykiaterene der, betaler man da for "full behandling", eller får du étt svar, også må du betale nye 300kr for for hver gang du kontakter de?

Tjenesten koster for tiden 195,- kroner per spørsmål*. Du betaler trygt og enkelt med kredittkort eller Payex-konto på en sikker server.

* 295 kroner for spørsmål til psykiaterne.

Psykiatrene kan vel aldri gi noen fasitsvar som løser alt, det er derfor jeg er litt suspekt til denne tjenesten. La oss si at man har en rekke med problemer psykisk, og blir hva kan man da forvente å måtte punge ut her?

Har lest flere tråder her på forumet hvor folk spør om råd til psykisk og fysisk helse, uten at jeg har sett denne tjenesten blitt nevnt.

De fleste ønsker jo å være anonyme, og da burde jo denne tjenesten passe de aller fleste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke alle klarer å forklare problemene sine til en person, 'face to face'.

Jeg er én av dem.

Klara Klok er vel mer spørsmål - svar ?

Ting du ønsker svar på.

Psykisk helse er ikke om å få svar, men om å få hjelp.

Klara Klok gir svar, mens leger gir hjelp.

Correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar
Klara Klok er vel mer spørsmål - svar ?

Ting du ønsker svar på.

Psykisk helse er ikke om å få svar, men om å få hjelp.

Klara Klok gir svar, mens leger gir hjelp.

Correct me if I'm wrong.

Du får ikke en personlig lege som du kan chatte med, det er alt for mange med problemer på den siden til at det hadde vært mulig. Du får derimot et godt og grunding svar på hva enn du måtte lure på, det er mange som har skrevet mer eller mindre livshistorien sin der og så har de fått et godt svar og begrunnelse hvorfor ditt og datt skje, samt linker til hjelp.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...