AshtraY Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 OK .. uansett hva instillinger jeg har har jeg under 10fps hele tiden under bf1942:( Ut2003 går reint på maks video settings og alle andre spel som warcraft3 osv går reint ... Kjøpte spillet i dag.. har ikke downloada noe patcha .. viss det er noen gi meg link? Og er det andre som har same problem? Takk for svar Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Sannsynlig vis for lite RAM! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Sannsynlig vis for lite RAM! ehh? 256mb er mer enn nok for ett simpelt spill som bf .. Last ned alle nye drivere, inkludert lydkort, mus, nettverkskort etc. Last ned nyeste directx Last ned patcher .. www.google.com hjelper der.. Sjekk at vsync, anisotropisk filtering og AA er slått av Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Oppgrader til patch 1.2 og skru ned lydkvaliteten litterann (men du kan godt stille på 1024x768 i grafikk osv..) Prøv da og jeg kan nesten love at det skal flyte myye bedre Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 hmm,,, Jeg har demoen til bf1942 ogso.. der går alt silke fint med alt på maks i video .. merkelig at heilve versjonen er wrong... 8( Vil ny bf1942 patch fikse problemet? har downloada nyaste patch til 3dkorte.. ingen forandring er directx 9 komt ut? er den bra i forhold til 8? vil det hjelpe på eller?'¨ la inn dette innlegget etter jeg leste det om patchinga.. Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Du kan prøve følgende : Last ned siste patch til spillet : http://www.ea.com/eagames/official/battlef...o.jsp?state=111 Kjør Windows Update hvis du bruker Windows. Deaktiver alle småprogrammer som ligger i bakgrunnen når du skal kjøre spillet, antivirusprogramm etc. Oppdater alle driverne dine. DirectX 9 vil gi liten eller ingen forbedring. Du sier ingenting om hvilket grafikkort du har da... Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 grafikk kortet mitt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
zedty Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 prøv da å patch opp spillet før du klager :-) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 men den pcen skulle det gå flytende... jeg tror det er noe med lyden som du må stille på, enten slå på hardware eller ta 16 channels. skru ned lydkvaliteten som en annen fyr sa for lyden krever ikke god pc men dyrt lydkort. Lenke til kommentar
Dumble Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Du kan prøve å sette effects quality til low,min fps gikk opp fra 30 til 75 uten at kvaliteten ble noe dårligere Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 eller sette på 16bits farger.. det funket som fy hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå