Elitespilleren Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Er litt i tvil om jeg skal svi av noen penger på dette spillet her. Har prøvd å lese bruker anmeldelser og lest litt hva folk mener. Noen sier det suger ballesvette og at Oblivion er 100 ganger bedre, mens andre sier det er knallbra men må bruke litt tid til å komme inn spillet. Jeg er sugen på et nytt RPG spill og er lut lei Oblivion og alt som har med det og gjøre (level scaling spesielt). Jeg vil utforske nye steder, dra på oppdagelse reiser og gjøre alt det som et skikkelig god RPG spill har å tilby. Da sitter jeg igjen med Two Worlds som kommer til Fredagen. Buy or not buy? Online delen suger ballesvette, det er alle enige om. Men for min del gjør det ikke noe, det kan sikkert fikses på med en patch. Men det er faktisk så mange negative omtaler at jeg er veldig i tvil. Det er kun noen få som sier det er knakende bra. Hva er deres mening? Endret 28. august 2007 av Elitespilleren Lenke til kommentar
Beerian Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er litt i tvil om jeg skal svi av noen penger på dette spillet her. Har prøvd å lese bruker anmeldelser og lest litt hva folk mener.Noen sier det suger ballesvette og at Oblivion er 100 ganger bedre, mens andre sier det er knallbra men må bruke litt tid til å komme inn spillet. Jeg er sugen på et nytt RPG spill og er lut lei Oblivion og alt som har med det og gjøre (level scaling spesielt). Jeg vil utforske nye steder, dra på oppdagelse reiser og gjøre at det som et skikkelig god RPG spill har å tilby. Da sitter jeg igjen med Two Worlds som kommer til Fredagen. Buy or not buy? Online delen suger ballesvette, det er alle enige om. Men for min del gjør det ikke noe, det kan sikkert fikses på med en patch. Men det er faktisk så mange negative omtaler at jeg er veldig i tvil. Det er kun noen få som sier det er knakende bra. Hva er deres mening? 9375666[/snapback] Finnes det ikke noen demo du kan laste ned og prøve først ? ikke noe som er så kjedelig å kjøpe et spill for så å finne ut at det er helt forferdelig !! Surt å bruke penger på noe som er helt bortkastet. Selv har jeg også hørt begge deler om spillet , mest negativt. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Finnes det ikke en demo du kan teste da? Edit: Var visst akkurat for sein. Endret 28. august 2007 av Raijin Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er litt i tvil om jeg skal svi av noen penger på dette spillet her. Har prøvd å lese bruker anmeldelser og lest litt hva folk mener.Noen sier det suger ballesvette og at Oblivion er 100 ganger bedre, mens andre sier det er knallbra men må bruke litt tid til å komme inn spillet. Jeg er sugen på et nytt RPG spill og er lut lei Oblivion og alt som har med det og gjøre (level scaling spesielt). Jeg vil utforske nye steder, dra på oppdagelse reiser og gjøre at det som et skikkelig god RPG spill har å tilby. Da sitter jeg igjen med Two Worlds som kommer til Fredagen. Buy or not buy? Online delen suger ballesvette, det er alle enige om. Men for min del gjør det ikke noe, det kan sikkert fikses på med en patch. Men det er faktisk så mange negative omtaler at jeg er veldig i tvil. Det er kun noen få som sier det er knakende bra. Hva er deres mening? 9375666[/snapback] Det kommer vel litt ann på hva man er ute etter. Har spilt det litt og synes det i og for seg er artig nok. Er litt som hack and slash RPG, sånn Diablo stil i 3d. Er masse å utforske, og relativt ukomplisert og lett å komme seg inn, med masse ymse plott, lagt rundt ett enkelt konsept om å drepe samle loot og tjene penger. Mye enklere kamp og slikt enn Oblivion, men tror som sagt at det kommer ned til om hvor komplisert man ønsker seg at spillet skal være. Men det finnes vel en demoversjon av spillet så du kan teste ut selv. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg har i alle fall forhåndsbestilt Two Worlds og venter spent. Jeg prøvd demoen bitt, bittelitt på PC, og syntes det virket ganske bra. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Elitespilleren Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Får laste ned en demo først. Får ikke det helt samme inntrykket å spille på en bærbar PC men gir det et forsøk. Endret 28. august 2007 av Elitespilleren Lenke til kommentar
Elitespilleren Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Teamxbox forum 1. I bought it. You'll get your moneys worth out of the singleplayer. I haven't tried the multiplayer and I doubt I will (no desire). Many hours of play here. Plus this game doesn't have the polish of Oblivion, leaving room for glitches that could extent the game longer. 2. Framerate isn't good. Think Oblivion when your outdoors. The game stutters, but after a few hours you don't notice it. However, you do notice it freezes for a second and then comes back. It doesn't ruin the game. One really good thing about the game is the stable code, it hasn't frozen my Xbox up yet. Oblivion would freeze my Xbox after an hour of play. 3. The game is more like Morrowind. Big map, tough enemies and little hand holding is similar to Morrowind. I didn't play Diablo much, but the combat has been compared to that. When you first play the game you will not like it, give it a few hours and its better. Because of the big map, tough enemies and little hand holding the game has a big learning curve. I am a level 8 and I still get owned by most of the enemies, but it will feel good when I own them at level 50. I suggest renting it if you are on the fence. I am having fun playing it. Believe it or not I really want to play it right now while I'm at work. I would not say it's worth a buy just yet, definitely a long rental( like gamefly). I agree with the previous poster who said there was a big learning curve. It's really a HUGE learning curve with little hand holding, but once you get past that it's got some fun factor. the frame rate skips similar to oblivion but more frequently. It never affects gameplay, plus the draw distance is further than in oblivion. I think the combat is sorta like baldurs gate, except not as fluid. It's definitely more action oriented than oblivion. you routinely have 10-20 enemies on screen unlike oblivion (5-10) I think one of the things this game does do right is the large number of weapons and armor that can be found. It's awesome to search and find a badass sword and then go back and mop the floor with that bear that ate your soul earlier. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 gleder meg masse til dette spillet kommer ut... har god tro på det... vet det er mange som snakker negativt om det, men slik er alltid om nesten alle spill... Lenke til kommentar
Elitespilleren Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 gleder meg masse til dette spillet kommer ut... har god tro på det... vet det er mange som snakker negativt om det, men slik er alltid om nesten alle spill... 9375978[/snapback] Virker som de snakker negativt om spillet fordi det sammenlignes med Oblivion. Mange Oblivion fans som har kjøpt det og blitt skuffet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Jeg falt ikke for spillet, mest pga dialogene. Trådstarter: Prøv demoen, snakker de i spillet så forstår du hva jeg mener Endret 28. august 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Elitespilleren Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Jeg falt ikke for spillet, mest pga dialogene. Trådstarter: Prøv demoen, snakker de i spillet så forstår du hva jeg mener 9376048[/snapback] Overlever dårlig voice acting. Skal prøve demoen i kveld Lenke til kommentar
veluci Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 fortell hvordan demoen var når du har prøvd den da.. er på sjøen eg, so får ikke testa den, men er veldig intressert i og vite hvordan spillet er fra en her på froumet Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg synes spillet virker veldig artig, men det som bekymrer meg er at både de som hater spillet og de som elsker det er enig og at det lagger som juling når man spiller multiplayer. Jeg hadde håpet å spille det med 3-4 kompiser slik som diablo, men er det noe jeg har nulltolleranse for så er det lag. Og at spillet har så dårlig framerate synes jeg er teit. Burde vært en lov som sa at utviklere ikke fikk gi ut spill med dårlig framerate til konsoller da folk ikke har noen måter å endre dette på. Jeg ville f.eks gladelig gjort GRAW 1 & 2 til xbox 360 svarthvitt dersom jeg kunne for å få en smooth spillopplevelse i multiplayer, men jeg kan ikke det og derfor irriterer det meg grenseløst når spillene får så mye ros når de er mer eller mindre uspillbare i multiplayer. Lenke til kommentar
Elitespilleren Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Hvordan er SP delen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Two Worlds Review: 4 out of 10 One of the Worst 360 Experiences Tydeligvis elsk eller hat spill dette her :!: Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det hadde ikke skadet om han nevnte noe positivt i anmeldelsen sin, men jeg likte skrivestilen hans og det gir meg grunn til å høre på anmeldelsen også. One of the saving graces of Two Worlds should have been the promised multiplayer, finally bringing co-op play to a huge fantasy setting, but it shouldn't come as any surprise that this, like everything else, is totally broken. Just connecting to a friend is a hit-and-miss affair and if you're (un)fortunate enough to actually get linked up then you can both sit back and bask in the glory of unplayable lag. Dette er vel hovedsaken til at jeg lar spillet her passere og heller spiller Diablo 2 på pc en gang i blant. Lenke til kommentar
Soris81 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg gledet meg stort til å spille oblivion, men ble kraftig skuffet når jeg fant ut at spillet hadde lvl. scaling. Har lest på enkelte tråder at Two worlds også har det.. stemmer dette? Noe av det som irriterte meg mest med Oblivion var at man ikke kunne kjøpe/finne "kraftige" våpen "tidlig" i spillet. Er dette tilfellet med two worlds også? Lenke til kommentar
Elitespilleren Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Video fra Xbox 360 http://media.putfile.com/Two-Worlds---360-Single-Player http://media.putfile.com/Two-Worlds-360-Single-Player-part-2 Endret 28. august 2007 av Elitespilleren Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg gledet meg stort til å spille oblivion, men ble kraftig skuffet når jeg fant ut at spillet hadde lvl. scaling. Har lest på enkelte tråder at Two worlds også har det.. stemmer dette? Noe av det som irriterte meg mest med Oblivion var at man ikke kunne kjøpe/finne "kraftige" våpen "tidlig" i spillet. Er dette tilfellet med two worlds også? 9380868[/snapback] Har jo Umbra da med bra våpen og rustning allerede fra starten.Ikke så enkel å drepe,men verdt alt strevet når du klarer det.Tok henne på level 2 med div.poison arrows. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Spilte PC demoen i noen timer nå nettopp, og må si at jeg ble utrolig imponert! Grafikken er jo nydelig, med veldig fine detaljer, spesielt i rustninger osv. Ansiktene ser også veldig bra ut. Diablo-stilen i inventory og "skills! digger jeg rett og slett, og level scaling er ikke til stede. Dette blir garantert kjøp for min del. Eneste jeg lurer på er om spillet er likt på X360? Da tenker jeg grafikk og "hensikt", er det likt mellom X360 og PC? Har nemlig planer om å kjøpe det til 360, ettersom det har blitt min plattform of choice det siste året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg