P-in-P Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei! Jeg får heletiden denne beskjeden etter å ha startet maskina. Rett etter at maskina har startet utforsker (Explorer) på nytt, kommer den opp igjen og slik står den. Noen tips? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Trenger ikke å åpne noe som helst, men lurer på om det løste seg selv, eller så var det noen som hentet PC-en Ikke godt å si når en diller med 5-10 PC-er om dagen Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Nei, det var vist fortsatt akkurat samme problemet. Det popper opp med en gang jeg starter maskina :S Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Kjør en online scan hos safety.live.com. Mulig det er noe galt med registeret. Den vil fjerne ugyldige registeroppføringer. Tar noen timer, avhengig av harddiskstørrelse. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Hvis det tar noen timer så satser jeg nok heller på en formatering Lenke til kommentar
Abe1991 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg har brukt vista siden mai i år nå og nå i går dukket dette problemet opp hos meg også. Det står at windows utforsker har sluttet å virke og det kommer opp og ned, opp og ned hele tiden til det klikker og task- baren og hele pakka bare blir borte. jeg har også prøvd siden du nevnte TCi, men han sier "Vi beklager. Denne versjonen av Windows Live OneCare Sikkerhetsskanner virker ikke sammen med webleseren eller operativsystemet." og det er da når jeg trykker på vista scanneren. Jeg håper på et svar som ikke gjør meg nødt til å formatere osv. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Jeg har brukt vista siden mai i år nå og nå i går dukket dette problemet opp hos meg også. Det står at windows utforsker har sluttet å virke og det kommer opp og ned, opp og ned hele tiden til det klikker og task- baren og hele pakka bare blir borte. jeg har også prøvd siden du nevnte TCi, men han sier "Vi beklager. Denne versjonen av Windows Live OneCare Sikkerhetsskanner virker ikke sammen med webleseren eller operativsystemet." og det er da når jeg trykker på vista scanneren.Jeg håper på et svar som ikke gjør meg nødt til å formatere osv. 9513192[/snapback] Hos meg funket det fint å tilbakestille PC-en til første gjennopprettningspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå