Scullyy Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Fordi det kan tenke og vil plage/skremme deg. 9413361[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Var en gank i et stort hus med masse dører med ca. 18 andre i huset. En natt hørte jeg en dør opne seg. også en natt hørte jeg noen gå forbi huset. JEG TROR PÅ SPØKELSER! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Fordi det kan tenke og vil plage/skremme deg. 9413361[/snapback] Hvorfor? 9415611[/snapback] Fordi det har evne til å tenke fritt. Og er generelt ute etter å straffe de døde. Tross alt helt motsatt av kristendommen hvor alle døde har det fantastisk, men ikke i virkeligheten. Da er de ute etter å knekke levende dyr og mennesker fysisk. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Fordi det kan tenke og vil plage/skremme deg. 9413361[/snapback] Hvorfor? 9415611[/snapback] Fordi det har evne til å tenke fritt. Og er generelt ute etter å straffe de døde. Tross alt helt motsatt av kristendommen hvor alle døde har det fantastisk, men ikke i virkeligheten. Da er de ute etter å knekke levende dyr og mennesker fysisk. 9418359[/snapback] Hahaha, jeg haaper for din skyld at dette er ironi? Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg tror 'ufo', 'gjenferd', 'kornsirkler' og alle slike uforklarlige ting stammer fra ett og samme opphav. Nemlig ondskapen selv Og ikke noen grønne menn.. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Ny serie! Døde husgjester (Dead tenants) på Discovery Channel! 02:00 til 04:00 eller noe! Se på hjemmesiden "www.discoverychannel.no" Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 BTW hvorfor skal de seriene begynne så sent? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Fordi det er natt og det ligger i menneskets natur å ha en naturlig frykt for mørket. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Tror ikke på det. Det strider mot naturen. "En hjernekirurg og en astronaut satt og diskuterte om åndelige saker. Hjernekirurgen var religiøs, men astronauten var ateist. Astronauten sa: Jeg har vært forbi skyene og opp i verdensrommet, og jeg har ikke sett en eneste engel. Hjernekirurgen svarte: Jeg har operert mangen hjerner, men jeg har ikke sett en eneste tanke." Endret 18. oktober 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Hmm det har skjedd noe merklig med meg engang, jeg så på tv mens jeg satt på PC-en, tv var bak meg, og kontrollen lå på senga som var vedsiden av meg. Plutselig skifta tv kanaler, jeg ble pissredd, så plutselig slo det seg av... Det var sommerferien '07 dette, så jeg vet ikke hva det kan ha vært, lå ingenting på kontrollen heller... Synspunkter? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hmm det har skjedd noe merklig med meg engang, jeg så på tv mens jeg satt på PC-en, tv var bak meg, og kontrollen lå på senga som var vedsiden av meg. Plutselig skifta tv kanaler, jeg ble pissredd, så plutselig slo det seg av... Det var sommerferien '07 dette, så jeg vet ikke hva det kan ha vært, lå ingenting på kontrollen heller... Synspunkter? nå er jo signalene infrarød stråling, så skal ikke se bort ifra ytre påvirkninger, støv kan også ha en påvirkning eller? Når jeg skrur opp lyden på TV'en samtidig som jeg holder inne for å skru opp lyden på dekoderen (eller noe) så hopper den opp dobbelt så fort, signalkluss. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Tenker det er en annen fjernkontroll som tven hadde fått inn. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) lol vi bor i blokk og jeg var alene hjemme, kan en fjernkontroll gå fra tv og en etasjeo ppover da EDIT: Det er mur vegger. Endret 30. oktober 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det jeg synes er så rart er at det bare er ett fåtall mennesker som opplever disse spøkelse greiene, i forhold til de som ikke har opplevd det mener jeg.. Jeg tror ikke så veldig på at det finnes spøkelser som flyr rundt og rører, nettopp fordi jeg ikke har vært borti å oppleve noe sånt selv.. bare hørt fantomhistorier fra andre igjen,, men samtidig synes jeg at fornemmelse for mord programmene var helt utrolig.. nesten for godt til å være sant... jeg vet ikke helt,, jeg er en skeptiker her tror jeg... men samtidig tror jeg/håper jeg at det er ett liv etter døden da.. men hvem gjør vel ikke det.. Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Er kansje svært mange som opplever merkelige ting, men som er redde eller føler det er unødvendig å nevne det ettersom det gjør dem til latter/ blir tatt som litt snåle/rare. Pappa sier han føler/kjenner/merker at farmor snart ringer og går mot telefonen allerede før den begynner og ringe. Hender ikke hele tiden men skjer bare noen ganger. Noen har vel kansje bare lettere for å ta i bruk/oppleve det paranormale. Som Märta for eksempel og de som ble brent på bålet i gamle dager. Selv de mest innemurte skeptikerne, men som bortforklarer det/ setter teori/hypotese på alt de opplever som litt unormalt. Jeg er ingen bedreviter, heller ikke noen hardbarka skeptiker. Bare aksepterer at verden forstatt bare er i 0.9b stadiet, og at sjela kan noen ganger henge seg igjen her på jorda. Nei, det var litt tullete Endret 2. november 2007 av tAno16 Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg tror på det som skjer i "Åndenes makt" og det folk forteller om merkelige ting de har opplevd. Jeg digger å snakke om overnaturlige ting, og tenker mye på det. Jeg tror at folk som opplever en eller to merkelig ting i huset sitt, ikke har opplevd noe overnaturlig, men tror det selv. Jeg tror at de som opplever merkelige ting over en lengre periode slik som BazeLaze, kanskje kan ha noe med overnaturlige ting å gjøre. Jeg håper så inderlig det er noe mer mellom himmel og jord som vi ikke vet om enda. Det er dødsspennende! =) Og forresten; tankeoverføring fungerer Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 ganske overtroisk ja.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det er mye mellom himmel og jord vi ikke kan forklare med fysiske bevis. Gravitasjon for eksempel, den kan du vise ved en formel, men vi veti kke hvorfor det er sånn. Bare at det er sånn. Men å påstå at det er en vilje som styrer med disse tingene synes jeg er litt far-fetched. Hva med å ha et realistisk sinn om livet og døden. Hvor ofte er det dyr som terroriserer (av disse såkalte tilfellene)? Hvorfor bare moderne mennesker? Høres ikke logisk ut. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Jeg tror på det som skjer i "Åndenes makt" og det folk forteller om merkelige ting de har opplevd. Jeg digger å snakke om overnaturlige ting, og tenker mye på det. Jeg tror at folk som opplever en eller to merkelig ting i huset sitt, ikke har opplevd noe overnaturlig, men tror det selv. Jeg tror at de som opplever merkelige ting over en lengre periode slik som BazeLaze, kanskje kan ha noe med overnaturlige ting å gjøre. Jeg håper så inderlig det er noe mer mellom himmel og jord som vi ikke vet om enda. Det er dødsspennende! =) Og forresten; tankeoverføring fungerer Slik er jeg og morro og prate om Jeg har noen ganger følt at noen tar på meg når jeg er alene :grøss: Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg tror overhodet ikke på gjenferd, spøkelser, ånder osv. Jeg er skeptisk til alt det der, jeg har heller ikke opplevd noe liknende selv, eller fått noen bevis for at det finnes noe. Åndenes makt synes jeg bare er tull og vas, men så er nå det min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå