Stubbekropp Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Hei der Jeg har endelig bestemt meg for å begynne men jogging og har funnet motiavasjonen min. Det jeg skal "jobbe med" er og bli slankere, uten at det skal gå på helsa løs. Skal spise en god del grønnsaker/grukt og holde meg unna brød, mel, sukker, stivelse etc Greit nok det, men det kjennes ut som jeg trenger litt ekstra hjelp og da tenker jeg på helsekost Har du noen produkter du vil anbefalle meg? Vitaminer? Grønn te? Noe annet? Fortell meg litt om det, tusen takk Endret 28. august 2007 av Stubbekropp Lenke til kommentar
lupah Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei der Jeg har endelig bestemt meg for å begynne men jogging og har funnet motiavasjonen min. Det jeg skal "jobbe med" er og bli slankere, uten at det skal gå på helsa løs. Skal spise en god del grønnsaker/grukt og holde meg unna brød, mel, sukker, stivelse etc Greit nok det, men det kjennes ut som jeg trenger litt ekstra hjelp og da tenker jeg på helsekost Har du noen produkter du vil anbefalle meg? Vitaminer? Grønn te? Noe annet? Fortell meg litt om det, tusen takk 9375347[/snapback] Vel, poenget med å bli slankere er ikke at det skal gå på helsa løs uansett Det handler om å skifte livsstil - Spise sunt, være aktiv og trene. Det er ingenting som hjelper deg å "booste" slankinga. Om du er aktiv og spiser sunt kommer den sunne kroppen av seg selv, så enkelt er det. Prøv å spise ofte og måltider med f.eks. ris, kylling, pasta, kjøtt, fisk, egg og masse frukt og grønt. Grønn te kan hjelpe deg litt om du drikker den før du tar en joggetur. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Jeg sykler en betydelig avstand 2 ganger om dagen, noen ganger jogger jeg etter skolen også Tar noen sit-ups og push-ups om kvelden også, men ikke noe gir resultater. Spiser sundt og riktigt også, fortsatt ikke noen resultater Og selvfølgelig får jeg i meg nok vann Det blir som en kamp mot luft Endret 28. august 2007 av Stubbekropp Lenke til kommentar
lupah Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Over hvor lang tid har du trent og vært aktiv? Kan du gi et eksempel på hva du ville spist i løpet av en dag, og hvor ofte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå