abene Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Eierne av det omstridte nettstedet AllofMP3 har kunngjort at de har planer om å gjenopprette nettstedet. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hehe, allofmp3-sagaen ville ikke stoppe så lett nei. Personlig tror jeg ikke de vil oppnå fordums "storhet" men det vil jo tiden vise. AtW Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 jeg tror ikke siden vill komme opp igjen, men de har jo alerede lansert en ny side... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det er verd å merke seg at dommeren ikke har tatt stilling til om AllOfMP3 er lovlig etter dagens lovverk. Det han har sagt er at det var lovlig den gangen Kvasov var sjef for AllOfMP3, (Kvasov sluttet i den stillingen i desember 2005 og den nye loven ble vedtatt i september i fjor), og at en lovendring ikke kunne gis tilbakevirkende kraft. Det er Kvasov personlig som er frikjent, og det kan forsatt så vidt jeg forstår bli aktuelt å reise sak mot den nåværende ledelsen av de ulike nettstedene de driver. Geir Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 AllofMP3 lever vel bra på skyggesiden i form av klienten AllTunes. Samme login og konto, samt alle de samme albumene. Eneste forskjellen er at man må laste ned selvstendig klient. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå