deusex Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Var innom Rema 1000 her idag, og der fant jeg Killer 7 til PS2 til 150 kr. Jeg nølte litt, men bestemte meg for å lese noen anmeldelser først og høre andre her på forumet mener om dette meget sære spillet. Husker Gamereactor slakta spillet (den kom nå i hvert fall opp på topp ti eller topp 5 lista over 2005's mest skuffende/dårligste spill. Andre anbefaler spillet på det sterkeste. Virker som spillet fikk mye blandet omtale når det ble gitt ut; det er vel et elsk eller hat-spill. Men jeg må si jeg liker grafikkstilen spillet har, og dessuten er jeg svak for spill som tør og skille seg ut. Nå var det som sagt PS2-versjonen jeg fant her da. Har ikke funnet GC-versjonen, selv om jeg har hørt den skal være bedre. Er det store forskjellen på PS2 og GC-utgaven? Og er dette et spill som er å anbefale? Andre spillet jeg er litt nysgjerrig på, er Viewtiful Joe-spilla. Tar jeg ikke helt feil, så har det kommet tre spill? Synes også Viewtiful Joe ser veldig annerledes ut, men jeg aner ikke helt hva spilla går ut på. Og hvilken versjon er å foretrekke, den til PS2 eller til GC? Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg er vel egentlig av typen som iallefall ikke har rett til å uttale meg bombastisk om Killer7, da jeg spilte det i ca. 1 time før jeg la det fra meg. Syntes det var herlig forfriskende at spillet er såpass "syre" og annerledes i starten, men etterhvert ble det bare for mye. Utelukker ikke at det kan være artig hvis man virkelig går inn for å gi det en sjanse, men for min del var det en skuffelse. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Jeg har bare det første Viewtiful Joe-spillet og kun på GC, så de andre skal jeg ikke si noe om. Men det første er ihvertfall et kongespill. Hvis du ser på gameplay-snutter på nettet, er det lett å miste oversikten og få inntrykk av at spillet er veldig rotete og at man ikke har kontroll på det som skjer. Det er ihvertfall helt feil. Det er grisekult å sjonglere rundt på de stakkarne du møter på, og du får noen kule "powers" etterhvert som gir deg enda mer kontroll. Men gjør deg selv den tjenesten å starte på letteste vanskelighetsgrad... Jeg har også fått klokket inn noen timer på Killer 7 på GC, og det er et spill for den som ønsker noe sykedelisk og annerledes enn alt annet. Jeg syns kontrollene virker overraskende bra, og man føler seg ikke begrenset slik anmeldelsene kan gi inntrykk av. Men det er ikke hverdagskost, så vær forberedt på en opplevelse som kaster de fleste konvensjonene på båten. Endret 28. august 2007 av Tjohei Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Killer 7 falt i smak hos meg. Utrolig spesiell og jeg likte slutten veldig godt også. Man får en utrolig aha opplevelse når man ser slutten. Spillet er ikke særlig vanskelig, men historien er vanvittig bra lagt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå