pierce007 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Sitter å suger litt på denne: DVR-LX60 Pioneer HD/DVD-opptakere - Hjemmeunderholdning da den "fulle" pakken ikke er å oppdrive enda i Norge - nettopp kommet ut på markedet, ser jeg om evt å kjøpe høytalere og slikt utenom. men hvilke? Kan noen anbefale noe bra, men og gjerne noen "fine" høytalere som gir bra lyd osv i prisklassen max 5000. Bør vel og ha en sub? Totalpris max 5.000. Hvis jeg kunne slippe unna med to fronthøytalere og en bra sub som gjør nesten samme effekten ut av å ha to høytalere bak er det et pluss egentlig. Og noen som forresten har erfaringer med denne spilleren fra Pioneer? Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ser du nevner pioneer sin dvd opptaker her, regner med du skal bruke denne som kilde. Men har du en forsterker i tillegg da? eller skal du ha dette også inn i denne prisen? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Ser du nevner pioneer sin dvd opptaker her, regner med du skal bruke denne som kilde. Men har du en forsterker i tillegg da? eller skal du ha dette også inn i denne prisen? 9377079[/snapback] tenkte på en pioneer forsterker og....bør kanskje ha hdmi på den og? fant noen dynavoice høytalere til rundt 3000 som har fått god kritikk.slikt at jeg kanskje bør opp mot 8000 for forsterker og surround høytalere... Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) HDMI er kun en sammenslåing av digitale bildesignaler og digitale lydsignaler, lagt inn i en kabel i stedenfor to. Vanlig digital bildeoverføring gjør samme nytten, det samme gjør digital lydoverføring. Så du MÅ ikke ha, det, men det blir mindre kabler å holde styr på. Se litt på hva du skal koble til forsterkeren. De fleste DVD spillere har optisk utgang, noe som gir et "helt perfekt" lydsignal, så har du spiller med optisk ut, så kan du godt bruke det til forsterkeren. Bildet blir ikke merkbart bedre med DVI, ikke etter det jeg har sett fra laptop til 37" LCD TV i hverfall. Fungerer der like bra med RGB faktisk, og via DVI fra stasjonær PC. Fokuser på å kjøpe en god forsterker, så får du heller klare deg med noen kabler ekstra å strekke. Skal du ha høyttalere for 5000kr kan det lønne seg å kjøpe en pakkeløsning, siden du da ofte får noen hundrelapper, eller kanskje godt over 1000 kr avslag i forhold til om du hadde kjøpt komponent for komponent. Fant to pakker som jeg har troen på, som er ganske forskjellige design og trolig også lydmessig. JBL Balboa Harman/Kardon HKTS7 JBL pakken er nok den kraftigste, og er satt ned fra 8600 kr, så her skal du få mye for pengene. Som forsterker kan du i og for seg bruke Pioneer eller Yamaha også, men jeg velger å linke til to andre merker som jeg har tro på. DENON AVR-1907 Harman/Kardon AVR 132 Dette er to velkjente og gode merker innen HiFi, og de leverer gode varer. H/K fokuserer på de litt dyrere forsterkerene, så jeg vet ikke hvorvidt AVR 132 står på lik linje med AVR-1907. Denon har mange rimeligere modeller, som er veldig gode, så AVR-1907 er et trygt valg. Pioneer og Yamaha er som nevnt to gode merker, men jeg har på følelse av at du får en del mer kraft og lydkvalitet for pengene om du kjøper fra merker som fokuserer på "entusiastene". Yamaha og Pioneer vender seg litt mer mot de store brukermassene, og har mange finesser som du ikke finner på de rimeligste modellene til H/K, Denon, NAD osv. Så du får mindre kraft for pengene. Du får prioritere selv, og tenk gjennom hva du trenger av funskjoner, og hvor viktig det er i forhold til lyden for deg. Alternaltivet er å legge mer penger i anlegget, men jeg tror du må opp 2000kr før du merker serlig forskjell på utstyr og funskjoner. EDIT: for å presisere det med HDMI. Det er i utgangspunktet en DVI-kabel med inlagt lyd. Nyere versjoner leder ikke ikke mer, men komponentene kan sende og motta mer, så kabelen og in\outputen forandres ikke; kun de interne i komponentene. Av og til kun programvare. EDIT 2: Harman/Kardon HS 300 - 7995,- Endret 28. august 2007 av Bluum Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 HDMI er kun en sammenslåing av digitale bildesignaler og digitale lydsignaler, lagt inn i en kabel i stedenfor to.Vanlig digital bildeoverføring gjør samme nytten, det samme gjør digital lydoverføring. Så du MÅ ikke ha, det, men det blir mindre kabler å holde styr på. Se litt på hva du skal koble til forsterkeren. De fleste DVD spillere har optisk utgang, noe som gir et "helt perfekt" lydsignal, så har du spiller med optisk ut, så kan du godt bruke det til forsterkeren. Bildet blir ikke merkbart bedre med DVI, ikke etter det jeg har sett fra laptop til 37" LCD TV i hverfall. Fungerer der like bra med RGB faktisk, og via DVI fra stasjonær PC. Fokuser på å kjøpe en god forsterker, så får du heller klare deg med noen kabler ekstra å strekke. Skal du ha høyttalere for 5000kr kan det lønne seg å kjøpe en pakkeløsning, siden du da ofte får noen hundrelapper, eller kanskje godt over 1000 kr avslag i forhold til om du hadde kjøpt komponent for komponent. Fant to pakker som jeg har troen på, som er ganske forskjellige design og trolig også lydmessig. JBL Balboa Harman/Kardon HKTS7 JBL pakken er nok den kraftigste, og er satt ned fra 8600 kr, så her skal du få mye for pengene. Som forsterker kan du i og for seg bruke Pioneer eller Yamaha også, men jeg velger å linke til to andre merker som jeg har tro på. DENON AVR-1907 Harman/Kardon AVR 132 Dette er to velkjente og gode merker innen HiFi, og de leverer gode varer. H/K fokuserer på de litt dyrere forsterkerene, så jeg vet ikke hvorvidt AVR 132 står på lik linje med AVR-1907. Denon har mange rimeligere modeller, som er veldig gode, så AVR-1907 er et trygt valg. Pioneer og Yamaha er som nevnt to gode merker, men jeg har på følelse av at du får en del mer kraft og lydkvalitet for pengene om du kjøper fra merker som fokuserer på "entusiastene". Yamaha og Pioneer vender seg litt mer mot de store brukermassene, og har mange finesser som du ikke finner på de rimeligste modellene til H/K, Denon, NAD osv. Så du får mindre kraft for pengene. Du får prioritere selv, og tenk gjennom hva du trenger av funskjoner, og hvor viktig det er i forhold til lyden for deg. Alternaltivet er å legge mer penger i anlegget, men jeg tror du må opp 2000kr før du merker serlig forskjell på utstyr og funskjoner. EDIT: for å presisere det med HDMI. Det er i utgangspunktet en DVI-kabel med inlagt lyd. Nyere versjoner leder ikke ikke mer, men komponentene kan sende og motta mer, så kabelen og in\outputen forandres ikke; kun de interne i komponentene. Av og til kun programvare. EDIT 2: Harman/Kardon HS 300 - 7995,- 9378298[/snapback] takker for den mitt forslag som jeg er kommet til sålangt er: Forsterker: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325410 Høytalere: http://www.xtz.no/product/6280/6286/435395..._pianolakk.html eller http://www.xtz.no/product/6280/6286/428901...Sort_Farve.html DVD spiller: http://www.pixmania.com/no/no/554446/art/p...ptaker-dvr.html åpne for forslag til evt endringer eller annet. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Skal du først ha en så dyr forsterker tror jeg at du med tryghet kan kjøpe en forsterker fra H\K i stedenfor. Pioneer er et bra merke, ikke misforstå, men du kan få bedre for prisen. Likevel tror jeg ikke NAD T754 er noe å satse på, siden dette er en forsterker som fokuserer på rå kraft og lydkvalitet. Svært få nyttige ting for deg der. DENON AVR-2807 er egentlig en forsterker til 9000kr(!), men grunnet restpartikjøp har Hi-Fi Klubben et begrenset parti til 7000kr. Det er 500kr mer enn for Pioneeren, og en ganske mye bedre forsterker. Den har blandt annet 2 HDMI-inganger og 1 utgang, 5 optiske inganger og to koaksiale, og 7 x 110 ganske sterke watt i 8Ohm. Autosetup og digital romkorreksjon hjelper deg med å få et veldig dot resultat uanset rom. Den er kraftigere enn Pioneeren du har funnet, det er jeg så godt som 100% sikker på. 500kr under Pioneeren igjen, finner du Harman/Kardon AVR 245, som er kraftig nok i massevis. Den har også HDMI, men ser ikke ut til å ha autokorrigering av lyden. Høyttalerene er for dårlige for forsterkerene mener jeg. Eller, det blir vel forsterkerene som er en del mer enn du trenger. Uansett, M-65 pakken er ikke så gal. Men jeg ville kikket litt på JBL Balboa, som jeg tror er en del bedre. Dette er høyttalere som har koster 8600kr, så de er noen hakk bedre enn de i M-65 pakken, og passer litt bedre til forsterkerene vi har oppe for diskusjon nå. Spilleren du har funnet virker veldig dyr, men skal du ha så skal du ha Synes også at denne passer veldig godt med designet på H\K AVR 245, så der har du enda en grunn til å heller kjøpe den. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Skal du først ha en så dyr forsterker tror jeg at du med tryghet kan kjøpe en forsterker fra H\K i stedenfor.Pioneer er et bra merke, ikke misforstå, men du kan få bedre for prisen. Likevel tror jeg ikke NAD T754 er noe å satse på, siden dette er en forsterker som fokuserer på rå kraft og lydkvalitet. Svært få nyttige ting for deg der. DENON AVR-2807 er egentlig en forsterker til 9000kr(!), men grunnet restpartikjøp har Hi-Fi Klubben et begrenset parti til 7000kr. Det er 500kr mer enn for Pioneeren, og en ganske mye bedre forsterker. Den har blandt annet 2 HDMI-inganger og 1 utgang, 5 optiske inganger og to koaksiale, og 7 x 110 ganske sterke watt i 8Ohm. Autosetup og digital romkorreksjon hjelper deg med å få et veldig dot resultat uanset rom. Den er kraftigere enn Pioneeren du har funnet, det er jeg så godt som 100% sikker på. 500kr under Pioneeren igjen, finner du Harman/Kardon AVR 245, som er kraftig nok i massevis. Den har også HDMI, men ser ikke ut til å ha autokorrigering av lyden. Høyttalerene er for dårlige for forsterkerene mener jeg. Eller, det blir vel forsterkerene som er en del mer enn du trenger. Uansett, M-65 pakken er ikke så gal. Men jeg ville kikket litt på JBL Balboa, som jeg tror er en del bedre. Dette er høyttalere som har koster 8600kr, så de er noen hakk bedre enn de i M-65 pakken, og passer litt bedre til forsterkerene vi har oppe for diskusjon nå. Spilleren du har funnet virker veldig dyr, men skal du ha så skal du ha Synes også at denne passer veldig godt med designet på H\K AVR 245, så der har du enda en grunn til å heller kjøpe den. 9379484[/snapback] takker for det - studere det litt etter Liverppol kampen er vel kanskje enig at den virker relativt dyr, men har jo en del gadgets - kanskje unødvendig!! noen andre evt å anbefale? bør i så tilfelle ha HD og USB, HDMI ihvertfall. må vel ikke ha...hehe, men er veldig svak for masse gadgets.....devserre kanskje! Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Skal du først ha en så dyr forsterker tror jeg at du med tryghet kan kjøpe en forsterker fra H\K i stedenfor.Pioneer er et bra merke, ikke misforstå, men du kan få bedre for prisen. Likevel tror jeg ikke NAD T754 er noe å satse på, siden dette er en forsterker som fokuserer på rå kraft og lydkvalitet. Svært få nyttige ting for deg der. DENON AVR-2807 er egentlig en forsterker til 9000kr(!), men grunnet restpartikjøp har Hi-Fi Klubben et begrenset parti til 7000kr. Det er 500kr mer enn for Pioneeren, og en ganske mye bedre forsterker. Den har blandt annet 2 HDMI-inganger og 1 utgang, 5 optiske inganger og to koaksiale, og 7 x 110 ganske sterke watt i 8Ohm. Autosetup og digital romkorreksjon hjelper deg med å få et veldig dot resultat uanset rom. Den er kraftigere enn Pioneeren du har funnet, det er jeg så godt som 100% sikker på. 500kr under Pioneeren igjen, finner du Harman/Kardon AVR 245, som er kraftig nok i massevis. Den har også HDMI, men ser ikke ut til å ha autokorrigering av lyden. Høyttalerene er for dårlige for forsterkerene mener jeg. Eller, det blir vel forsterkerene som er en del mer enn du trenger. Uansett, M-65 pakken er ikke så gal. Men jeg ville kikket litt på JBL Balboa, som jeg tror er en del bedre. Dette er høyttalere som har koster 8600kr, så de er noen hakk bedre enn de i M-65 pakken, og passer litt bedre til forsterkerene vi har oppe for diskusjon nå. Spilleren du har funnet virker veldig dyr, men skal du ha så skal du ha Synes også at denne passer veldig godt med designet på H\K AVR 245, så der har du enda en grunn til å heller kjøpe den. 9379484[/snapback] så at Denon hadde ethernet streaming.....vil det si at jeg kan streame musikk/film fra PC til denne feks? eller er jeg helt lost nå Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Hehe, gøy med gadgets ja ;p Spilleren er grei den, og du finner ikke så fryktelig mange med 250GB og USB på markedet, så skal du ha må du beale for det. Har du råd, så kjøp deg den og tilfredsstill gadgetmanien din du Du kunne bruk tmindre på spiller, og mer på høyttalere, men problemet er at du nesten må opp i 9-10 000kr førdu får noe serlig bedre høyttalere, og det er nesten dobling av prisen. Med mindre du finner noen pakkeløsninger til tusenlappen eller mer, som er satt ned noen lapper. Fant en spennende pakke til 9000, men den var uten sub. Med subb hadde det blitt 12000, og det er litt mye igjen tror jeg. Men det er bedre å bruke litt mer penger enn du helst vill, og bli fornøyd, enn å bruke litt mindre enn du burde, og angre på kjøpet. Da har du jo nesten kasta bort pengene, og det vil vi ikke EDIT: når jeg sier at spilleren er "grei", så er det min måte å si ting på; det er en veldig god spiller, ikke bare en helt OK spiller. Endret 28. august 2007 av Bluum Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Hehe, gøy med gadgets ja ;p Spilleren er grei den, og du finner ikke så fryktelig mange med 250GB og USB på markedet, så skal du ha må du beale for det. Har du råd, så kjøp deg den og tilfredsstill gadgetmanien din du Du kunne bruk tmindre på spiller, og mer på høyttalere, men problemet er at du nesten må opp i 9-10 000kr førdu får noe serlig bedre høyttalere, og det er nesten dobling av prisen. Med mindre du finner noen pakkeløsninger til tusenlappen eller mer, som er satt ned noen lapper. Fant en spennende pakke til 9000, men den var uten sub. Med subb hadde det blitt 12000, og det er litt mye igjen tror jeg. Men det er bedre å bruke litt mer penger enn du helst vill, og bli fornøyd, enn å bruke litt mindre enn du burde, og angre på kjøpet. Da har du jo nesten kasta bort pengene, og det vil vi ikke EDIT: når jeg sier at spilleren er "grei", så er det min måte å si ting på; det er en veldig god spiller, ikke bare en helt OK spiller. 9380016[/snapback] tror jeg gjør det, selvom det er mye penger.....selv ville jeg hatt hjemmekinopakken fra pioneer med den spilleren (husker ikke i farten hvilken - men den nye som nettopp har kommet), men ikke funnet noen som har den enda i Norge, kun Sverige. men hadde du noe svar vedr dette med ethernet streamingen? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Oi, så ikke det spørsmålet, sorry. Denon AVR-2807 har ikke ethernet streaming, det er den litt dyrere AVR-4306 som har det. Og når jeg sier litt, så er det å være mild, for den koster faktisk 15 000, altså over dobbelt så mye ... Du har nok misforstått oplegget til HiFi Klubben litt. Det står "Ethernet Streaming -"; noen ganger står det "Nei" bak, andre ganger står det ingenting der, slik som i dette tilfellet. Med mindre det står "Ja" eller noen tall eller liknde bak, så er det ikke støtte for det. Bare se på billige surroundrecievere på siden, og legg merke til at det er det samme med HDMI på dem. Det står ingenting bak, og det er ikke HDMI på de. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Oi, så ikke det spørsmålet, sorry. Denon AVR-2807 har ikke ethernet streaming, det er den litt dyrere AVR-4306 som har det. Og når jeg sier litt, så er det å være mild, for den koster faktisk 15 000, altså over dobbelt så mye ... Du har nok misforstått oplegget til HiFi Klubben litt. Det står "Ethernet Streaming -"; noen ganger står det "Nei" bak, andre ganger står det ingenting der, slik som i dette tilfellet. Med mindre det står "Ja" eller noen tall eller liknde bak, så er det ikke støtte for det. Bare se på billige surroundrecievere på siden, og legg merke til at det er det samme med HDMI på dem. Det står ingenting bak, og det er ikke HDMI på de. 9381003[/snapback] kan vel kanskje få vanskelig med å "selge" høytalerne inn til dama - ihvertfall med den størrelsen. men IM the BOSS! men hva med feks: http://www.hificenter.no/shop_item.cfm?path=7,109&id=1800 - dog en svær sub... tenker da i bruk med Denon 2807. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Denon AVR-2807 leverer 110W per kanal, det er 30W mer enn hva som er anbefalt maksimal forsterkerkraft til de høyttalerene. Noe som betyr at du kjøper en forsterker du ikke får utnyttet potensiale av. At H\K er strenge på watt på sine forsterkeren skal ikke spille inn på høyttalerene, for der er 1 watt belastning 1 watt belastning. JBL pakkens laveste anbefalte maksimale forsterkereffekt er på 125W, så sånn sett får du utnyttet mer av potensiale som ligger i forsterkeren. Vil råde deg til å vise dama Canton Movie CD 151 om det skulle oppstå problem med JBL høyttalerene. Dette settet tåler mer, og ser ganske lekkert ut. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Denon AVR-2807 leverer 110W per kanal, det er 30W mer enn hva som er anbefalt maksimal forsterkerkraft til de høyttalerene.Noe som betyr at du kjøper en forsterker du ikke får utnyttet potensiale av. At H\K er strenge på watt på sine forsterkeren skal ikke spille inn på høyttalerene, for der er 1 watt belastning 1 watt belastning. JBL pakkens laveste anbefalte maksimale forsterkereffekt er på 125W, så sånn sett får du utnyttet mer av potensiale som ligger i forsterkeren. Vil råde deg til å vise dama Canton Movie CD 151 om det skulle oppstå problem med JBL høyttalerene. Dette settet tåler mer, og ser ganske lekkert ut. 9381844[/snapback] så jo meget lekker ut, og hvis den gir bra lyd i tilleg så... , men...... egentlig feil farge - svart skulle det vært. da jeg har svart tv, dvd/hd spilleren kommer i svart, desverre finner jeg ikke Denon i svart... du skjønner....enkle og pene og rene linjer, hektet på interiør - dame ting!!grrrr enkelte ganger - men svart hadde nå jeg selv egentlig og foretrukket i denne sammenheng.... så hvis du hadde klart å trylle frem et pr anlegg til bare i svart denne gang - så hadde jeg vært evig takknemlig! faktisk så likte dma Canton....og disse vil evt passe godt med Denon Reciveren? Endret 29. august 2007 av pierce007 Lenke til kommentar
fhl Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 En høyttalerpakke du kan se nærmere på, er Kef KHT2005.2. De leveres i sort. Listeprisen er 7999,-, men her lokalt selges de for 6999,-. Ellers har jo Sony STR-DA1200ES fått skryt. Her er utklipp fra en test: Test i What Hifi 1 Test i What Hifi 2 Frode Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Canton høyttalerene skal spille veldig bra med Denon AVR-2807. De høyttalerene der fra Canton kommer kun i "Brushed Silver" fargen, så du må i så fall nøye deg med det. Canton skal spille utrolig bra for størrelsen, og er tyske kvalitetshøyttalere. Skulle gjerne hatt et par gulvstående fra Canton selv, men nå har jeg hverken plass eller råd Finner egentlig ingen, svarte høyttalerpakker til 5000kr som passer til den forsterkeren. De der fra Canton er det nermeste jeg kommer, uten å gå over på store høyttalere. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Canton høyttalerene skal spille veldig bra med Denon AVR-2807.De høyttalerene der fra Canton kommer kun i "Brushed Silver" fargen, så du må i så fall nøye deg med det. Canton skal spille utrolig bra for størrelsen, og er tyske kvalitetshøyttalere. Skulle gjerne hatt et par gulvstående fra Canton selv, men nå har jeg hverken plass eller råd Finner egentlig ingen, svarte høyttalerpakker til 5000kr som passer til den forsterkeren. De der fra Canton er det nermeste jeg kommer, uten å gå over på store høyttalere. 9385781[/snapback] men de ble faktisk godkjent , den andre modellen med golvstativ hang ikke så høyt.... så da tror jeg det blir disse ja...bare synd ingen har dem på lager, men men...får vel være tålmodig! Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Godt å høre det ble enighet En liten trøst får være at det står normal bestillignstid er 1-3 dager, og det er jo ikke så ille. Du burde ha høyttalerene i stua innen tre uker, så sant de ligger på et mellomlager, og det ikke er tomt fra fabrikken. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Godt å høre det ble enighet En liten trøst får være at det står normal bestillignstid er 1-3 dager, og det er jo ikke så ille. Du burde ha høyttalerene i stua innen tre uker, så sant de ligger på et mellomlager, og det ikke er tomt fra fabrikken. 9385855[/snapback] Ja endelig kom dem på døren med Tollpost!! MEN.........kom jo uten ledninger og slikt - det var jeg ikke klar over. Kunne du anbefale noen? Når det gjelder farge og utseende tror jeg vi skal tenke så mye på denne gang....Dama får akseptere hva det nå en blir Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Kabel følger ikke med når du kjøper Hi-Fi nei. Der er fordi kjøperen skal slippe å betale for kabler som er dyrere eller billigere enn det han selv ønsker. Som kabler til det anlegget passer Dali White veldig greit. Det er en rimelig og god kabel som skal være rimelig enkelt å gjemme bort. Om du ønsker det enda mindre kan du se på QED Qontour Ultra Flat, som er litt mer kostbar, men som til gjengjeld er lettere å gjemme bort. QED Orginal koster like mye som Ultra Flat, og er en veldig god kabel for 35kr/m, så om du vil ha skikkelige kabler uten å måtte betale for mye passer de godt. Signalkabler antar jeg du har, men om du trenger RCA kabler eller liknende, så får du greie på Elkjøp/Expert osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå