kjakan_mm Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hei.. jeg har akurat installert vannkjøling på min maskin.. Men når jeg starter opp henger den seg i bios! Forskjellig sted hver gang men den låser seg et eller annet sted uansett.. Kan det være kjernen på prosessoren jeg har vært litt hardt borti? (ja, jeg brukte shim) eller andre ødelagte komponenter? eller er dat bare å flashe biosen på nytt? Takker for alle SERIØSE svar! Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Den kan nok desverre ha sagt takk for seg. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Høres ikke ut som prosessoren.. Da ville den vel ikke startet opp i det hele tatt. Hva har du av hw? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Har du montert kjølinga riktig. Prøv med luftkjøling igjen. Kan kanskje være at den går varm. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Du har nok ikke ødelagt cpu. Virker heller som den ikke blir kjølt - dårlig forbindelse mellom cpu og vannblokk? Det er en idè å gå tilbake til luftkjøling, da merker du fort om du hadde god forbindelse eller ikke. Virker det med luftkjøling så kan du prøve å ikke bruke shim, det skal egentlig ikke være nødvendig, bare du ikke er for harhendt. Bruk litt AS3 mellom cpu og vannblokk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå