Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei.. lurer på hvor mye kjøling jeg egentlig trenger.. vil det være idiotisk av meg å la en AMD x2 4200+ kjøre med boxed vifta jeg fikk med min 3200+? Har vurdert å bytte uansett pga støy.. Har noen no anbefalinger? Har sett at en del anbefaler Thermalright Ultra-120 Extreme, men jeg tenkte meg egentlig no litt billigere..ca 300kr kanskje Hva jeg har av kjøling ellers er en 120mm i front og en bak, en 80mm i topp og tre som sitter i psu'n og til slutt en liten stockvifte på mitt x800xl.... om noen skulle ha lyst til å vite det Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei.. lurer på hvor mye kjøling jeg egentlig trenger.. vil det være idiotisk av meg å la en AMD x2 4200+ kjøre med boxed vifta jeg fikk med min 3200+?Har vurdert å bytte uansett pga støy.. 9374885[/snapback] Her må du nesten ta det på magefølelsen. Er boxed-kjølerene like store og viftene like kraftige, så skal det ikke ha noe å si. Men, siden min X2 4200 prosessor kom med en boxed-kjøler som var relativ kraftig oppbygd med heatpipes og større kjøler enn jeg har sett på eldre prosessorer (3200 socket A for eksempel) så vil jeg gjette på at du ikke bør bruke samme kjøleren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ok.. men hva vil du si om luftingen i kabinettet om jeg f.eks skulle gå for en Thermalright Ultra-120? (Om du har fått et godt nok bilde av det fra forrige post) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå