Gå til innhold

Nattarbeidtråden - Jobber du i natt? Hva gjør du?

spiffers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legger inn svar for meg sjøl.

Jeg jobber natt fordi deadline til kunde på et prosjekt krever det.

Akkurat nå setter jeg sammen et storyboard for en film, og fargelegger håndtegnede tegninger i photoshop. Til slutt skal det inn i indesign sammen med tekst.

Jeg hater å jobbe natt, men som nevnt så må jeg gjøre det pga deadline. Har en kollega som også sitter og jobber for harde livet med samme prosjekt.

Deadline er imorra tidlig.

Lenke til kommentar
Hva jobber du med? Avisbud(bruker bil)

Liker du å jobbe natt? Jada, koselig og stille ute på natta.

Hvorfor jobber du natt? Klarer ikke å stå opp tidlig på morgenen.

9374866[/snapback]

Hehe, klarer heller ikke å stå opp tidlig på morraen. Men har ikke mye valg. Tror morradagen blir tung som fy. Sitter du i bilen med laptop nå eller?

Lenke til kommentar

Jeg sitter på Nycomed og lager pulver det blir kalk-tabletter av.

Må følge med på prosessen og starte ny batch hver time, så det er litt å gjøre. Pluss en annen kar må veie inn og blande alt sammen på en diger tank. Vi kjører 3 skift hos oss. Er litt trøtt nå, første uka med nattskift etter sommerferien.

Lenke til kommentar

Har jobbet natt et par helger. Monterte og koblet lys og veiskilt. Logisk nok ble dette gjort på natten pga mindre eller til dels ingen trafikk. Kroppen blir litt forvirret av det hele, iallfall når en jobber natt av og til. Men folk som jobber slik regelmessig, kan nok tilpasse seg.

Var en litt artig å følge med utelivet fra tidlig "kveld" til morgenkvisten når kun de siste hardbarkede var igjen og nøt soloppgang osv osv.

Edit: Leif.

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar

Samme som i går her. Vi jobber natt 4 dager i strekk (mandag-torsdag), så fri til mandag. Jobber 2 uker nattskift hver 8. uke, er ikke så gæli. Selv om de 2 ukene fucker deg opp skikkelig mhp døgnrytme, spisevaner og alt mulig. Det må bare være sånn siden Nycomed må kjøre 24 timers drift for å dekke behovet rundt i Europa. Vi er den eneste fabrikken som lager disse tablettene.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jobber natt i Posten. Sorterer hovedsakelig ekspresspakker.

Holder på med master i informatikk, derfor fungerer det greit å jobbe natt ved siden av. I tillegg er det bedre betalt enn dagarbeid. Får 67 kroner i tillegg i timen. I tillegg regnes en nattime som en time og femten minutter. Jobb fire timer og få betalt for fem. :)

Ørjan...

Lenke til kommentar

Har de siste somrene jobbet på fryselageret til Diplom-Is, hvor vi plukker isen som skal ut i butikkene og laster dem på isbilene. På det verste startet vi klokka 2 på dagen, og dro hjem klokka 7 på morgenen.

Da er det fint med 1 times kjøring før man kommer hjem til dyna...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...