firkantsopp Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg ønsker en deo som holder svettlukta vekk men ikke gjør at jeg lukter deo heller. Bieffekter ønskes ikke. Tips? Lenke til kommentar
lupah Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg ønsker en deo som holder svettlukta vekk men ikke gjør at jeg lukter deo heller. Bieffekter ønskes ikke. Tips? 9374855[/snapback] For det første er det greit å bruke aluminum klorid, som fåes på apoteket, for å unngå å svette. Så selger de vel også luktfrie deodoranter på apoteket om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg bruker Nivea Deo for Men. Den er ikke så sterkt parfymert, og holder svetten borte. Er sensitiv for parfyme, og reagerer på de fleste deo'ene, men Niveaen funker fint for meg. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg ønsker en deo som holder svettlukta vekk men ikke gjør at jeg lukter deo heller. Bieffekter ønskes ikke. Tips? 9374855[/snapback] For det første er det greit å bruke aluminum klorid, som fåes på apoteket, for å unngå å svette. Så selger de vel også luktfrie deodoranter på apoteket om jeg ikke tar helt feil. 9374877[/snapback] Aluminiumklorid er for folk som svetter mer enn normalt og kan irritere huden ganske kraftig. Stop24 fås også kjøpt på apoteket og er en mildere variant. Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Jeg ønsker en deo som holder svettlukta vekk men ikke gjør at jeg lukter deo heller. Bieffekter ønskes ikke. Tips? 9374855[/snapback] For det første er det greit å bruke aluminum klorid, som fåes på apoteket, for å unngå å svette. Så selger de vel også luktfrie deodoranter på apoteket om jeg ikke tar helt feil. 9374877[/snapback] AlCl har ingen bieffekter? Edit: så siste post. Endret 28. august 2007 av firkantsopp Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Kjøp STOP24 Roll-on. Det er en mer fancy mix enn AlCl. Under vanvittige stress-perioder svetter jeg selv om jeg bruker STOP24 + andre antiperspiranter flere ganger i døgnet, men i normale perioder vil STOP24 gjøre en herlig jobb. Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Kjøp STOP24 Roll-on. Det er en mer fancy mix enn AlCl. Under vanvittige stress-perioder svetter jeg selv om jeg bruker STOP24 + andre antiperspiranter flere ganger i døgnet, men i normale perioder vil STOP24 gjøre en herlig jobb. 9375044[/snapback] Hvor selges den? I vanlige butikker? Lenke til kommentar
lupah Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg ønsker en deo som holder svettlukta vekk men ikke gjør at jeg lukter deo heller. Bieffekter ønskes ikke. Tips? 9374855[/snapback] For det første er det greit å bruke aluminum klorid, som fåes på apoteket, for å unngå å svette. Så selger de vel også luktfrie deodoranter på apoteket om jeg ikke tar helt feil. 9374877[/snapback] AlCl har ingen bieffekter? Edit: så siste post. 9374897[/snapback] Nei, ingen bieffekter. Ja, det kan klø litt om du påfører for mye de første gangene. Aldri vært borti at dette "irriterer huden kraftig". Helt nytt for meg, må være for folk med sart hud. Dette er ikke bare for folk som svetter mye, men for de som svetter litt og vil stoppe svettinga helt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Kjøp STOP24 Roll-on. Det er en mer fancy mix enn AlCl. Under vanvittige stress-perioder svetter jeg selv om jeg bruker STOP24 + andre antiperspiranter flere ganger i døgnet, men i normale perioder vil STOP24 gjøre en herlig jobb. 9375044[/snapback] Hvor selges den? I vanlige butikker? 9375054[/snapback] Apoteket. De har krem, spray, rollon, stick osv. Jeg synes roll-on er greiest. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg har brukt endel Nivea. Den er en liten glassflaske-look-a-like. Den lukter ikke spesielt mye, og har ikke så mye parfymegreier i seg. Men den holder jammen svettelukten borte! Sliter med at jeg fort blir veldig sår etter bruk av deodorant, så om det er her problemet ligger er den å anbefale sterkt. Har brukt en del Axe lignende greier, og nå senest en Dolce & Gabbana. Men jeg tåler dem ikke, blir illrød og kan ikke gå med det på flere dager. Men Niveaen funker. Funker veldig bra Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Typen min sverger til Boss sine.. de lukter litt i starten, men lukta blir svak/forsvinner ganske fort og han sier i alle fall at den funker helt fantastisk.. er litt dyr tror jeg da.. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 http://axebcww.com <-- Axe Bow Chicka Wah Wah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå