XtaZ Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 LINK "It’s hard to believe, but it’s actually ten years since GoldenEye was released on the N64. It was groundbreaking game on all fronts; visuals, weapons, controls, and of course, multiplayer. It was the first multiplayer shooter I ever played, and I can’t remember ever again having the sort of experience I got from playing GoldenEye 007 at that time, both single and multiplayer. The interesting part is, GoldenEye was barely marketed, and when it was shown at E3 a few months earlier, it received almost no attention at all. It took everyone by surprise when it was released, getting perfect a score from many publications, and went on to sell 8 million copies worldwide. It is undoubtedly one of the greatest game ever made, and holds a special place in many gamers’ hearts. Use the comments section to share your GoldenEye experience and trivia." Skal si tiden har flydd folkens Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det eneste FPS'et som har gitt like mye glede som dette er for meg ingen andre enn det orginale Perfect Dark. 2 fantastiske spill i ypperste klasse fra Rare. Synd med hvordan situasjonen er med dem nå.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 10 år ja. En Virtual Console-release hadde vært en fin måte å markere dette på, men dessverre ønsketenkning all den tid MS eier Rare og Activision sitter på James Bond-lisensen. Første ordentlige FPS til konsoll. Omtrent like viktig for FPS-sjangeren som Half-Life. Samtidig et enormt viktig spill for N64. Gjorde at den holdt seg relativt konkurransedyktig mot PSX. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg skulle ønske det kom en remake/oppdatert versjon til Wii. Hvis ikke det skjer så håper jeg på en VC release. Men som nevnt tidligere, så er det liten sjanse for at det skjer. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Husker Goldeneye veldig godt. Spilte det veldig mye da det kom. Hadde mange runder med deathmatch med koselige proximity mines. Goldeneye var på mange måter grensesprengende på konsoll. Solid kontroll, dual welding (som mange tror Halo kom med), fire spillere split screen, kunne legge sine egne ansikt på spillerene (husker ikke helt hva du måtte gjøre). Eneste spillet etter det som kan måle seg er Perfect Dark. Det perfeksjonerte FPS-en videre, men var ikke like grensesprengende. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Løsningen til de utrolig underholdende proximity minene forblir ubeseriet i boken min. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Eg kan med hånden på hjertet si at dette spillet er det eg har lagt ned mest timer i, noen sinne uavhengig av platform. Da eg fikk dette sammen med N64 julen 97`..da var det tilstander her i huset. Aldri har eg fått gjenoppleve følelsen av å spille noe virkelig stort(innen fps) på samme måte som her. Det gjelder singele og multiplayer. Netopp pga. det brakte så mye nytt og bra med seg. Og hadde man rumblepack da...herlig var det Helt klart noen av mine beste opplevelser innen spill. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Husker selv den julen i 97 når jeg fikk Golden Eye. Jeg kan ikke engang begynne å fantasere om et bedre spill. Bedre multiplayer skal man lete veldig lenge etter. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Som de fleste andre her nevner, Golden Eye må være blant tidenes beste FPS til konsoll, og fram til jeg solgte N64 maskina mi for en Wii så var det utvilsomt favoritt spillet. Det og Mario Party 2 har holdt min og mine venners oppmerksomhet lenge... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Ahh.. Gamle GoldenEye! Eg, broren min og to av søskenbarna mine hadde laaange spelekvelder med dette spelet. Ein av spela eg aldri kjem til å gløyme. Hærleg action på gode brett. Golden Gun er framleis eit av det våpnet det står mest respekt av. Og når vi ein gong i ny og ne leikte oss med "One shot kills" ja, då var det ein thrillerliknande tilværelse på "Temple" (?) *savn* Endret 28. august 2007 av aspic Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Aaah, splitscreen med Perfect Dark, coop og deathmatch var utvilsomt det beste jeg spilte på min N64. GoldenEye kommer like etter. edit:leif Endret 28. august 2007 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 ja, Goldeneye og perfect dark er fantastiske spill, begge spillene førte til arkade hall tedenser på rommet mitt, med opp til 8 stykker på noen få kvm meter Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 ja, Goldeneye og perfect dark er fantastiske spill, begge spillene førte til arkade hall tedenser på rommet mitt, med opp til 8 stykker på noen få kvm meter 9380855[/snapback] /signed! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Perfect Dark hadde klart beste multiplayer når den kom, helt utrolig hvor hekta man kunne bli på et spill som det. Stats over antall kills, treffsikkerhet osv osv gjorde perfect dark multiplayer enda mer spennende ^^ Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 også ekstra funoppgaver som man kan gjøre med 3 andre spillere, vi er gule(?) og motstander er røde. Det varierer hva som må gjøres å vinne, feks en treff-død mot 10 stykker. Det var sjukt. Elsker dette spillet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå