HåkonN Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Vurderer en ny bærbar. Men hvor bra er egentlig en Intel Core 2 Duo T7300 2ghz vs en for eksempel typisk AMD/Intel CPU for en stasjonær PC? Finnes det noe chart/oversikt over ytelser? Sitter med en AMD X2 3800+ på min stasjonære, og lurer vel egentlig på om en slik laptop blir tregere på CPU-biten. Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Vurderer en ny bærbar. Men hvor bra er egentlig en Intel Core 2 Duo T7300 2ghz vs en for eksempel typisk AMD/Intel CPU for en stasjonær PC? Finnes det noe chart/oversikt over ytelser? Sitter med en AMD X2 3800+ på min stasjonære, og lurer vel egentlig på om en slik laptop blir tregere på CPU-biten. 9374798[/snapback] Min 1,83GHz cpu (Intel core duo) på min bærbare yter bedre en CPU'en min på den stasjonære ifølge superpi (4600+) så den T7300 skal yte bedre en den du har på din stasjonære Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Høres meget bra ut. Har ikke kjøpt enda, men jeg var redd for at en slik CPU skulle bli tregere på tunge Adobe-applikasjoner etc. Noen som vet om det finnes en CPU-oversikt som viser forskjellene i tall? Det er jo tonnevis av slike ute på nettet når det gjelder benchmark på skjermkort og CPU til stasjonære....det må jo være noen som inkluderer "laptop" cpu/mobile prosessorer. (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå