roesen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Tv'n ser omtrent slik ut, inkludert bordet Dette er ikke en LCD-tv. Finnes det folk som er interessert i en slik tv nå til dags? Endret 27. august 2007 av Roesen Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg hadde en helt maken, bare uten bordet. Solgte min for 2000,- og fikk solgt den 2 dager etter at jeg la ut annonsen.. jeg la den ut med 2500,- og med merknad om at pris kunne diskuteres ved rask avgjørelse. Altså burde det ikke være no problem å få minst 2500 for din siden den har bord inkludert Lykke til! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Solgte en lignende for et par, tre måneder siden. Var noen polakker som var her og hentet TV'n. Inkludert bord. Den veide 105 kg om jeg ikke husker helt feil.. Den jeg solgte altså. Fikk 3000 kr for den på Finn, kunne fort ha fått 5000.. Ble solgt på et par timer.. Lenke til kommentar
roesen Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Høres bra ut det. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå