Gå til innhold

Løp og kjøp tilbud fra netshop?


krbalto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hatt min xa1526 i tre måneder nå, og er veldig fornøyd med den. Ingen feil hittil, men litt svakt trådløst nettverkskort.

 

Spiller kun WoW men der drar den 1650*1080 på ekstern skjerm uten problemer (justert kvalitet til medium).

9375801[/snapback]

 

Veier den faktisk 4 kg?

9375995[/snapback]

 

Det er en 17" laptop så ja.

17" veier somregel rund ~4kg..

Lenke til kommentar
Hvordan takler denne spill (BF2 o.lign)? Ser at det står i annonseteksten at den "egner seg godt til krevende spill". Er dette noe dem bare skriver, eller er det riktig? Går ut fra at det er sikkert lurt å oppgradere til 2 Gb Ram istedet for 1Gb?

9375553[/snapback]

 

 

Denne skal nok greie å dra alle nyere spill kanske greit? om ikke alt på max men ihvertfall kanske bra.

 

 

Mvh

Lenke til kommentar

Er det ikke litt søppel med 17" skjerm og wxga oppløsning? Ellers ser det jo ut som et bra tilbud. Jeg syns wxga/xga er for lav oppløsning på en 15" bærbar, men til nød i den laveste prisklassen så går det jo. På en 17" blir det i kjipeste laget.

Endret av bo1e
Lenke til kommentar
Er det ikke litt søppel med 17" skjerm og wxga oppløsning? Ellers ser det jo ut som et bra tilbud. Jeg syns wxga/xga er for lav oppløsning på en 15" bærbar, men til nød i den laveste prisklassen så går det jo. På en 17" blir det i kjipeste laget.

9376894[/snapback]

 

Hadde ingen problemer med 1440x900 på min gamle HP Pav. dv9074, og jeg er ganske kresen på oppløsning. ;) (Se pc i sig)

Tror ikke at man kan forvente mer til den prisen. Skjermkortet klarer nok heller ikke å dra spill i noen høyere oppløsninger enn 1440x900 heller så..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...