Gå til innhold

Spm om buff til shaman i framtiden.


Anbefalte innlegg

Siden en mod har stengt den store shaman tråden lager jeg en ny tråd. har hørt noen rykter om at shaman skal få noen buffs i nær framtid.. ja buffs ikke nerf :dontgetit:

 

noen som har noe mer info om dette?

 

og til han som låste shaman tråden, kan du ikke låse alle de andre "store" klasse trådene da. litt feil at du kun stenger en tråd. dårlig gjordt for oss shamaner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan få svaret her uansett.

 

Eller rettere sagt her :)

 

Edit:

Du skal få den her også

All Shamans

-Healing gear will also add spell damage, to allow Restro and Holy specced classes to solo grind better. A raid geared healing specialized character should have the dps of a blue geared rogue. (Expansion)

-The Spirit stat will be improved. (Expansion)

-Evaluating CC options for the Shaman in levels 71 to 80. (Expansion)

-(Answer): Blessings, auras and totems are supposed to be different. But the totems are being looked at. The Mana Spring totem will be a lot stronger than it is. Some other totems will also be made stronger.

-Scaling issues (Arcanite Reaper days we were feared, but nowadays not so much - being looked into)

-The lead item designer is now playing a Shaman to work on their itemization (previously played a Hunter).

 

Enhancement

-Shamanistic Rage now also reduces all damage taken by the Shaman by 30%

-Mental Quickness now also adds 10/20/30% of your Attack Power in Spell Damage/Healing

-Spirit Weapons is now 20% instead of 15% threat reduction

-Two-handed Maces and Axes trainable for ALL Shamans

-New Talent: Shamanistic Focus. Melee crits give a 60% mana cost reduction on the next Shock spell. Talent replaces Two-handed Maces and Axes in the Enhancement tree

 

Elemental

-Elemental Focus: Now will reduce mana cost of the next TWO offensive spells by 40% when an offensive spell critically strikes.

-Zul'Aman will have an Elemental Shaman set.

Endret av kristteo
Lenke til kommentar

"All Shamans

-Healing gear will also add spell damage, to allow Restro and Holy specced classes to solo grind better. A raid geared healing specialized character should have the dps of a blue geared rogue."

 

Gjelder dette m.a.o også for en paladin?... :)

Endret av pax1
Lenke til kommentar
"All Shamans

-Healing gear will also add spell damage, to allow Restro and Holy specced classes to solo grind better. A raid geared healing specialized character should have the dps of a blue geared rogue."

 

Gjelder dette m.a.o også for en paladin?... :)

9375719[/snapback]

 

Det står jo at det gjelder for Resto og Holy-speccede klasser. Kan quote, men kan ikke lese? :p

 

(Og hvordan har det seg at ingen får med seg at det heter Resto og ikke Restro?)

Lenke til kommentar
"All Shamans

-Healing gear will also add spell damage, to allow Restro and Holy specced classes to solo grind better. A raid geared healing specialized character should have the dps of a blue geared rogue."

 

Gjelder dette m.a.o også for en paladin?... :)

9375719[/snapback]

 

Det står jo at det gjelder for Resto og Holy-speccede klasser. Kan quote, men kan ikke lese? :p

9375746[/snapback]

 

Joda, leste det, men listet under Shamans så...jaja.. uansett, lover bra.

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Hvis de har planer om å buffe resto shamaners dps føler eg meg rimelig urettferdig behandlet som prot warrior...

9408079[/snapback]

 

Fordi at en resto shaman gjør sikkert de 2-3k crittene med Shield Slam på vanlig basis, for ikke å snakke om den finfine buffen som nettopp ble gjort til Revenge...

Lenke til kommentar
Hvis de har planer om å buffe resto shamaners dps føler eg meg rimelig urettferdig behandlet som prot warrior...

9408079[/snapback]

 

Fordi at en resto shaman gjør sikkert de 2-3k crittene med Shield Slam på vanlig basis, for ikke å snakke om den finfine buffen som nettopp ble gjort til Revenge...

9408759[/snapback]

 

Ikke helt enig der. For d første har en prot warrior 5% crit chance. Og for det andre criter man nesten aldri for mer en 2k på vanlige mobs.

Ikke glem at prot warrior heller ikke har noen pvp rolle. Resto shamaner har en...

Lenke til kommentar
Du må jo ikke grinde i tankegear, da.

9411244[/snapback]

 

Men healere må ikke grinde i healing gear heller da. Som holy priest må jeg si at jeg liker dette. Slipper alt stresset med å få tak i dps gear. Slipper også å rolle på dps gear i 5-mans også. Kommer til å hjelpe mage/lock/shadow priests også.

Men jeg skjønner også at prot warriors har det vanskelig, håper de også får en liten dps-buff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...