MBarne Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Har en Audi 100 2,3E me katalysator. Denne skal det visst være hull i! Har det noe å si for meg, eller stemmer det jeg har hørt at det kun er miljøet som må lide? Bruker bilen mer bensin når denne har hull? Kan være de kunne sveise denne på ett verksted, men viss ikke så har jeg hørt at en katalysator skal være sinnsykt dyr Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Noen som har peiling eller...? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du bør få sveisa den, for gasser kan lekke inn i bil. Og det kan være svært farlig. Kullos er luktløs og tar livet av deg på 1min. Det kan gå an å sveise. Det finnes universelle katalysatorer til en tusenlapp. Originale er bare svindyre. Universelle kan kreve litt sveising og modifikasjoner med overganger, men blir ofte veldig mye billigere uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Katalysatorpriser er ikke så dyre som de en gang var. Din lambdasonde ligger garantert i nærheten av katalysator som da kan gi feile oksygen verdier til motorstyringen som da kan bli dyr i drift. Ellers er ikke kullosforgiftning noe du skal bekymre deg for mye om.. Hvis du ikke har ett stort rusthull i gulvet som trekker inn når du kjører da... Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 ok! Tror jeg bør få fikset dette med en gang. Ble redd for å dø her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Tror ikke at du dør med det første av et hull i katalysatoren :-) Sjekk hvor hullet er, og hvor stort det er. Kanskje du kan tette det med Gun Gum eller tilsvarende (eksostetningskitt du får kjøpt i bilrekvisitaforretninger). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå