3evel Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hvordan får jeg slettet internett explorer?? vil ha det bort, for når jeg skal lese mailen min fra msn kommer jeg automatisk inn på det isteden for mozilla takk for svar Lenke til kommentar
lupah Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hvordan får jeg slettet internett explorer??vil ha det bort, for når jeg skal lese mailen min fra msn kommer jeg automatisk inn på det isteden for mozilla takk for svar 9374423[/snapback] Kan du ikke bare gå i Programfiler og slette Internet Explorer-mappa? Lenke til kommentar
3evel Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 nope.. ingen andre som har noen vise ord?? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 hvis jeg ikke tar feil, så skal det være mulig å slette det fra "legg til og fjern programvare" i kontroll-panelet. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Siden du ikke sier hvilken versjon av Windows eller IE du har får jeg tippe. Her står det hvordan. http://support.microsoft.com/kb/293907 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 start->kontrollpanel->legg til fjernprogrammer->legg til /fjern windows-komponenter... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Tror IE er for integret i Windows til å kunne slettes fullstendig, men det burde da være mulig å sette en annen e-post leser som standard i MSN? Alternativt prøve aMSN? Lenke til kommentar
lupah Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ja, når jeg lasta ned Firefox fikk jeg spørsmål om å sette den til standard nettleser. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hva med å prøve mitt forslag eller har du prøvd det ? Lenke til kommentar
datamaskin Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har samme problem, noen som vet? Når jeg er på msn og trykker på å lese mail kommer den i IE, noen som vet hvordan en kan fjerne det? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Her står det hvordan man kan åpne Hotmail i standard nettleser i stedet for IE, men da må du installere plugin-ene Messenger Plus! Live og StuffPlug. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) jeg gjorde noe genialt her for noen år siden for å bli kvitt IE! jeg tok å bytta ut ie med mspaint man går inn i den mappa mspaint ligger i, og i mappa ie er i. man tar å kopierer mspaint fila til skrivebordet samme gjør du med ie fila. så tar du å bytter navn på ie til mspaint2 og så tar du mspaint fila og kaller iexplore og så tar du den fila du kalte mspaint to og bytter navn på den til mspaint. så tar du den fila du har kaldt mspaint og kopierer den inn i internet explorer mappa og så kommer det vell opp noe erstatt, så erstatter du det. og så tar du den fila som var iexplore som du nå har kaldt mspaint, den kopierer du og erstatter i mspaint mappa. så når du trykker i windows live messenger på mail at du skal åpne det, da skjer det ingenting og du får ALDRI internet explorer popup Endret 13. desember 2008 av Danielsm Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 du bør gjøre som Bozzeye sier.. installere plugin.. selv bruker jeg stuffplug og er veldig fornøyd.. men hvis du virkelig vil bli kvitt IE, så er det på Legg til/fjern programmer, også trykker du på Fjern Windowskomponenter.. Da får du opp et lite vindu hvor IE skal være i listen.. Fjern haken og trykk neste, så vil den fjerne IE for deg.. Lenke til kommentar
ElectricPizza Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Man KAN ikke fjerne Internet Explorer helt uten videre! Å fjerne IE fra kontrollpanelet fjerner bare ikonene og slikt, å fjerne Internet Explorer-mappa i Programfiler fjerner bare et slags front-end som fremdeles vil være tilgjengelig hvis du skriver inn en internett-adresse i Utforsker. Bruker man nLite/vLite til å fjerne Internet Explorer, fjerner man ikke kjernefilene. Internet Explorer vil fremdeles være der. Selv MicroXP som er en modifisert utgave av Windows XP som spres på diverse torrentsider inneholder IE, til tross for påstandene om at det er fjernet. Sier ikke at det er umulig å fjerne IE, men det er tett integrert i Windows og mange komponenter er avhengige av det. Angående trådstarters problem, vil ikke det løses ved å fjerne IE. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Uten IE virker ikke windows update. Det vil også bli tull med visuelle effekter, slik som temaer og ikoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå