Kj-arne Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei! Jeg er ein glad amatør som har kjøpt sitt første digitalkamera.(Canon EOS 400D med objektivkit EF-S 18-55). Jeg vurderer nå å kjøpe eit ekstra ojektiv, og har kikket litt på dette:Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM . Siden jeg ikkje har så mykje peiling på slikt enda,håper jeg på tilbakemelding om dette er fornuftig. Mvh. Kjell-Arne Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Den har fått grei kritikk i de testene jeg har lest. Det var en del problemer med konstruksjon da objektivet ble lansert for et år siden, men det er fikset nå. En virkårlig test kan du lese her. Tom Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Den har fått grei kritikk i de testene jeg har lest. Det var en del problemer med konstruksjon da objektivet ble lansert for et år siden, men det er fikset nå. En virkårlig test kan du lese her. Tom 9374467[/snapback] Objektivet ble lansert for ganske så nøyaktig 2 år siden. Jeg har selv hatt det i 1,5 år. Eneste problemet jeg har hørt med dette objekivet var at det kunne gi noe uskarpe bilder i "vertikal modus". Dette var kun på noen eksemplarer. (Det er kanskje det samme problemet du hadde hørt om tomsi42?) Er selv veldig fornøyd med mitt eksemplar, og for meg så fungerer det veldig bra. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Eneste problemet jeg har hørt med dette objekivet var at det kunne gi noe uskarpe bilder i "vertikal modus". Dette var kun på noen eksemplarer. (Det er kanskje det samme problemet du hadde hørt om tomsi42?) 9374528[/snapback] Det stemmer - og som sagt - det har fikset lenge, så hvis du skal kjøpe nytt, så er det ikke noe problem. Tom Lenke til kommentar