Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

PC kasse i tre "skap" hjelp

Anbefalte innlegg

Har laga meg et skap som jeg holder på monter PC deler i.

Jeg har monter kjølevifter bak som blåser ut og vifter på siden som jeg tenkte skal ta inn luft. Har også montet 2 kraft forsyninger

Men så til problemet:

Hvordan monter jeg hovedkort i en tre kasse.

har vurdet å kutte opp den originale kassen jeg har og monter den inne slik at ut taken kommer i bakant av skapet også lage en ny front. Noen som har vet av eller har bilder av kasser som bygd i tre eller montert i skap

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har egentlig 2 forslag til montering av hovedkort, som jeg har sett i praksis og begge funker veldig bra.

Forslag 1, den enkleste måten: Du kjøper Lian Li hovedkort brett og skrur den enkelt og greit i kassa, her er det hull til montering av hovedkort. Dette er dog litt dyrere enn metode 2.

Metode 2: Vet ikke helt hva de heter, men er noe du slår i treverket, og i midten av "skrua" er det gjenger.

:)

Lenke til kommentar
Jeg har egentlig 2 forslag til montering av hovedkort, som jeg har sett i praksis og begge funker veldig bra.

Forslag 1, den enkleste måten: Du kjøper Lian Li hovedkort brett og skrur den enkelt og greit i kassa, her er det hull til montering av hovedkort. Dette er dog litt dyrere enn metode 2.

Metode 2: Vet ikke helt hva de heter, men er noe du slår i treverket, og i midten av "skrua" er det gjenger.

:)

9375041[/snapback]

Takk tror jeg går for metode 1

Endret av TheVolvoMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...