TheVolvoMan Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Har laga meg et skap som jeg holder på monter PC deler i. Jeg har monter kjølevifter bak som blåser ut og vifter på siden som jeg tenkte skal ta inn luft. Har også montet 2 kraft forsyninger Men så til problemet: Hvordan monter jeg hovedkort i en tre kasse. har vurdet å kutte opp den originale kassen jeg har og monter den inne slik at ut taken kommer i bakant av skapet også lage en ny front. Noen som har vet av eller har bilder av kasser som bygd i tre eller montert i skap Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg har egentlig 2 forslag til montering av hovedkort, som jeg har sett i praksis og begge funker veldig bra. Forslag 1, den enkleste måten: Du kjøper Lian Li hovedkort brett og skrur den enkelt og greit i kassa, her er det hull til montering av hovedkort. Dette er dog litt dyrere enn metode 2. Metode 2: Vet ikke helt hva de heter, men er noe du slår i treverket, og i midten av "skrua" er det gjenger. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Metode 2: Vet ikke helt hva de heter, men er noe du slår i treverket, og i midten av "skrua" er det gjenger. 9375041[/snapback] Her har du islagsmutter.. M4 gjenge funkar til hovedkort.. Lenke til kommentar
TheVolvoMan Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Jeg har egentlig 2 forslag til montering av hovedkort, som jeg har sett i praksis og begge funker veldig bra. Forslag 1, den enkleste måten: Du kjøper Lian Li hovedkort brett og skrur den enkelt og greit i kassa, her er det hull til montering av hovedkort. Dette er dog litt dyrere enn metode 2. Metode 2: Vet ikke helt hva de heter, men er noe du slår i treverket, og i midten av "skrua" er det gjenger. 9375041[/snapback] Takk tror jeg går for metode 1 Endret 31. august 2007 av TheVolvoMan Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Lykke til videre med prosjektet Lenke til kommentar
TheVolvoMan Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Lykke til videre med prosjektet 9406578[/snapback] ja takk for det... skal legg opp noen bilder litt senere, når det blir noe å vise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå