V3se7 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Her er et av bildene jeg tok den siste helga hunden min levde, syntes først ikke at bildet var så fantastisk men det får en litt annen betydning nå som hunden er død. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg fikk en liten klump i halsen av dette. Det minner meg om http://www.photosight.org/photo.php?photoid=37379&ref=author det er mitt siste bilde av Ludvik. Det ahr og en helt spesiell betydning for meg. Mvh Tim Typo Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Mye mulig at dette bildet kanskje ble litt for personlig, at det ikke gir så mye for dere andre her. Men likte det med at han lå og slappet av, nesten så man kunne tro han var død. Det var forresten et veldig fint portrett Lenke til kommentar
fototim Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Mye mulig at dette bildet kanskje ble litt for personlig, at det ikke gir så mye for dere andre her. Men likte det med at han lå og slappet av, nesten så man kunne tro han var død. Det var forresten et veldig fint portrett 9376618[/snapback] Skjønner godt hva du mener. Det at gresset foran ham er fokus, mens han forsvinner i tåka. Det gjør at han liksom har begynt på reisa. Reisa til den verdenen hvor kjøttbeina aldri blir avgnagd Mvh Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Der klarte du jammen meg å sette ord på akkurat det jeg tenkte Lenke til kommentar
regor79 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Reisa til den verdenen hvor kjøttbeina aldri blir avgnagd Og hvor tispene har løpetid hele året... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Og hvor tispene har løpetid hele året... 9377467[/snapback] Dette minner meg om de to gamle gubbene som satt på en benk å diskuterte det å bli gammel og skrøpelig. Ola var opptatt av kjærlighetslivet og spurte litt forsiktig "Du Anders, hvordan er det med deg, får du det til enda?" Anders svarer med et fornøyd "Jaaa". Ola sitter å funder litt videre, og spør så forsiktig "Greier du to ganger enda?" "Ja" svarer Anders og smiler enda mer fornøyd. Det blir stille en god stund, så spør Ola forlegent "Hvilken gang synes du er best?" "Njaaa", drar Anders på det, tygger tenksomt et par ganger ekstra på skråen, og fortsetter "det må nok være den gangen om våren det da" Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå